Friday, February 6, 2015

ESP minuman tenaga super duper!




Assalamualaikum & Salam sejahtera 

Bertemu lagi di perkongsian harini semoga  bersama kita mendapat manfaat nya.

Pasti nya ibu ibu zaman milenium ini memerlukan tenaga yang super duper demi melangsaikan tugas tugas hakiki setiap hari kan. Kesihatan ibu adalah paling di utamakan. Tanpa tahap kesihatan dan kecergasan yang baik bagaimana ibu ibu nak handle tugasan di rumah dan di pejabat serta mengurus kan anak anak yang semakin membesar. 

Kepentingan mengambil suplimen kesihatan menjadi satu keperluan utama pada hari ini sama pentingnya mengambil insurans. 

Sama seperti saya seorang isteri dan ibu kepada 3 anak yang sangat memerlukan tenaga yang luar biasa walaupun hanya suri rumah bergaji yang menjalankan perniagaan dari rumah. Keperluan mengambil suplimen sangat saya titik beratkan demi kesihatan dan kesejahteraan sendiri dan untuk suami dan anak anak.



Apa yang saya amal kan ialah minuman ESP yang mengandungi protein yang tinggi. Di kala saya tak sempat nak menjamah makanan di awal pagi saya hanya minum segelas ESP bersama minuman kegemaran saya dan Alhamdulillah  breakfast sihat ini membantu saya cover perut sehingga ke lunch. Kira nya ia memberi tenaga lah ESP ni tak ada menggigil lapar atau pedih perut lagi.

Bonus nya dan yang paling best bila amal kan ESP ni kulit muka saya makin cerah dan berseri la pulak dari sebelum, jerawat pun jarang nak singgah tau. 

Terbaik....awesome sangat  ESP ni, saya bagi 5 bintang tauu! Anda kena cuba then akan jatuh cinta pandang pertama dengan si ESP ni....






Kalau berminat dengan produk ni jangan malu malu untuk hubungi saya kerana saya akan consult sepenuhnya sepanjang pengambilan produk. Yang belum pernah mencuba serius sangat rugi. Jadi anda kena cuba ok!



Jom dapat kan produk dari saya  Pengedar Shaklee berhampiran anda berserta dengan Konsultasi percuma selepas pembelian.

Fiza sid 1052213
Pengedar Shaklee Kulim
☎Whatsapp 0195021698
☎sms/call 0134821698
Facebook FIRDZALUV FAREEDA
Page  PAKAR CANTIK DAN KURUS





0 comments:

Post a Comment

~ berBuNga aTi iNi sekiYe nYa u oLz suDi tinggaLkan koMen di siNi...LaLaLaa...

 
Designed by Whitey Mommy