Monday, October 21, 2013

Happy BIRTHDAY Firas Esyhan yg ke 2 tahun...





Salam....


Terlewat nak post entry ulangtahun kelahiran dak firas yg ke 2 tahun....

18 oct genap umur nya 2 tahun....cpt nya masa berlalu...huhuu.. dah besar kamu nak...klau bole nak kamu baby2 je tau!

Semoga mnjadi anak yg bijak cerdik dan ber agama bila dewasa nanti...mnjadi penyejuk hati mama....sayang kamu ketat2 nak!


HEPY BESDAY SAYANG!






TAK TERHINGGA KELETAH ANAK MAMA NI...YG SELALU BT MAMA TERCUIT HATI....GELI HATI...KDG2 GERAMM BILA TANG BUAT PERANGAI TU...aduii...sabar jela......





5 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

HAPPY BESDAY utk Firas....cptnya dia membesarkan Fiza,rasanya br jer dlm kandungan.Semoga jd anak yg soleh & sihat.Aaminnn

DYatie said...

Happy Birthday Firas sayang.. semoga menjadi anak yang soleh dan sntiasa membahagiakan orang tua..

Ena said...

hepi besday firash..

mama lieyna said...

Happy birthday irfan....
Nak tengok gmbr irfan byk2...mama bz eh skrg, kurang dh cerita dia..huu..

mama lieyna said...

Aduiii irfan pulak... firas.. tulah dh lama sgt tak dgr cerita pasal dia..huu.. hehe..

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy