Wednesday, June 11, 2014

Penghargaan di NATIONAL CONFERENCE SHAKLEE 2014





Assalamualaikum
Salam sejahtera



Tak sabar sebenar nya nak story pasal NATIONAL CONFERENCE SHAKLEE pada 7 dan 8 jun 2014 di Sunway Pyramid Convention Center yang julung2 kali di ada kan buat penghargaan untuk semua SID shaklee di Malaysia.

Harus lah event besar besaran ni sangat di tunggu oleh orang2 Shaklee. Event besar ni menyatu kan dan mengumpul kan semua SID shaklee yang aktif untuk di beri penghargaan berupa award dan cash.

Walau belum sampai setahun saya join dan buat shaklee Alhamdulillah saya layak dapat 1 award tahun ni...Insyaallah tahun depan pasti nya lebih dari 1 award kan....sedang bersungguh2 usaha!

Alhamdulillah jugak baru2 ni saya pun dah melepasi kriteria untuk CAR BONUS dan telah pun menerima CAR BONUS yang pertama.

Saya memang dah close tarikh lebih awal supaya tak terlepas hari gemilang ini. Mujur lah kami suami isteri sudah pun bergelar WAHM dan WAHD maka tiada la kekangan kerja untuk menghadir kan diri di sana.

Seronok nya boleh jumpa upline dan super upline dan ada sesi bergmbar dan.berkenalan. selama ini kami hanya bertemu dan bersembang di alam maya sahaja. Maka dah alang bertemu muka dapat lah menyerap aura dari super upline yang dah berjaya.

Walau 1 award debar nak naik stage mengalah kan yang ambik ber award2 hihii...ye la suasana stage ni bukan calang2...buat terus jadi gemuruh jiwa!

Alhamdulillah sesi pemberian award saya pada hari ke 2. Maka selesai lah debar bila award dah berada dalam genggaman. Semangat pun jadi lebih berkobar2 untuk berusaha lagi keras bagi meraih lebih banyak award tahun depan!

Bukan tu saja saya dapat jugak hadiah sampingan dari mommy dan nanny saya tanda sokongan yang tak pernah putus pada saya. Ya Allah betapa saya terasa sangat di hargai sejak berada dalam shaklee.  Segala usaha dan penat di bayar shaklee....

Memang tak menyesal langsung terjebak kan diri dalam dunia shaklee. Banyak hikmah yang berlaku dalam hidup saya sepanjang saya bersama SHAKLEE!
Saya suka nak mengajak orang2 kat luar sana untuk join biz shaklee di bawah empayar saya. Insyaallah bimbingan 100 peratus akan di beri kan.

Berminat nak join hubungi saya

Fiza | wassupp 0195021698

Fb : FirdzaLuv Fareeda Fareeda
Norhapiza binti Noor

Page : Dunia Indah Mama




Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy