Wednesday, December 24, 2014

Kepentingan Kolagen untuk nak CANTIK! | Shaklee Collagen Powder





Assalamualaikum 
Salam sejahtera 


Terima kasih sebab awak awak singgah blog saya. Jom baca sampai habis jika awak seorang yang mementingkan kecantikan dan kesihatan dalaman. Saya nak dedah kan tentang kebaikan COLLAGEN SHAKLEE!




APAKAH MAKSUD KOLAGEN?

Kolagen adalah tisu penyambung yang membantu dalam mengekalkan kekuatan dan keanjalan kulit, rambut, kuku, ligamen, otot,tulang, sendi, tendon, mata, gusi dan saluran darah. Lebih kurang 72% daripada kulit adalah kolagen dan 80% tulang adalah kolagen. Kornia mata kita pun sebenarnya adalah kolagen.


 FUNGSI KOLAGEN 

Kolagen bertindak melindungi organ kita seperti hati, perut, jantung, paruparu,saluran dara, sel otak dan organ dalaman lain. Kalau untuk organ luaran, kolagen membantu dalam kecantikan dan kesihatan. Kulit jadi licin
dan berseri, tiada jerawat atau jeragat, jadi awet muda, jadi ejen anti penuaan dan paling best, boleh bantu mencegah penyakit.


JOM SAYA KENALKAN ANDA PADA COLLAGEN SHAKLEE 




Shaklee Collagen Powder ni adalah semulajadi dan dari sumber kolagen yang terbik. Shaklee Collagen Powder mengandungi 4,000mg proprietari Red Snapper Scale (RSS) kolagen iaitu kolagen yang sangat berkualiti tinggi, tulen, lasak dan elastik yang diestrak daripasa sisik ikan Snapper. Ikan Snapper ni kalau orang Malaysia panggil ikan merah.

Selain dari kolagen ikan Red Snapper ada beberapa bahan utama lain yang dimasukkan kedalam Shaklee Collagen Powder ni iaitu ekstrak biji benih camellia Japonica, ade ekstrak Pfaffia, ekstrak kerang kerangan,lactobacillius acidophilus, vitamin C dan vitamin B. Semua bahan-bahan ni digabungkan untuk meningkatkan kadar keberkesanan RSS tadi.


PERBEZAAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER DENGAN COLLAGEN LAIN

Shaklee Collagen Powder ni dibuat daripada kolagen bermolekul sangat ringan lebih kurang 1,00 Dalton. Kadar asid amino yang sangat tinggi. Dalam 3000. Kalau jisim molekul biasa, lebih dari 300,000 Dalton dan kadar asid aminonya 20-50 . 

Shaklee Collagen Powder mempunyai jisim molekul yg sangat rendah maka ianya mudah diserap oleh badan dan usus kita. Bila senang diserap maka ia dapat membantu tingkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis kulit kita ni dengan berkesan.

Shaklee Collagen Powder ni juga mempunyai sel kepaduan yang sangat tinggi dan mempunyai kapasiti untuk mengekalkan kelembapan kulit kita. 1 gram asid hialuronik boleh menahan air sebanyak 6 liter.

Ramuan Shaklee Collagen Powder ni tiada pengawet atau bahan tiruan.
Semuanya dijamin 100% semulajadi. 



KEBAIKAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER?

Mengembalikan keanjalan kulit
Meningkatan kelembapan kulit
Mengelakkan kulit kering
Mencerah dan mengurangkan pigmentasi dan jeragat di wajah
Menegangkan payudara dan punggung
Anti-penuaan
Mengurangkan kedutan
Mengecilkan lubang pori-pori di wajah
Mengurangkan ‘eye bag’
Meningkatan kecergasan tubuh badan
Memberikan kesuburan rambut


Ujian klinikal ke atas Shaklee Collagen Powder membuktikan 71% pengguna mempunyai tesktur kulit yang lebih gebu selepas mengggunakannya selama 8 minggu berturut-turut :

69% peningkatan terhadap kelembapan kulit
75% peningkatan terhadap kelicinan kulit
90% peningkatan terhadap keserian wajah dan kulit
80% pengurangan kedutan diwajah.

(Petikan dari sumber google)

Jadi apa tunggu lagi dapat kan Collagen Shaklee sekarang untuk simpanan stok untuk setahun sebab di jangka tiada stok untuk setahun akan datang. Yang pasti nya sangat berbaloi BELI 3 KOTAK DAPAT FREE 1 KOTAK!  Best kann....untung dan jimat baanyakk....

Nak beli??
Jom beli dengan saya harga pasti termurahh....


Fiza sid 1052213
Pengedar Shaklee Kulim
☎Whatsapp 0195021698
☎sms/call 0134821698
Facebook FIRDZALUV FAREEDA
Page  PAKAR CANTIK DAN KURUS



2 comments:

adianiez AIDA said...

aida da beli :)
dgn member 4 box tapi byr ansuran hu hu hu...
sib baik beli.
tak tau plak xde stok utk 1 tahun!

Najib Ariyan Ali Basha said...

Selamat Tahun Baru 2015.... semoga tahun ni memberi kebahagiaan untuk kita semua

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy