Saturday, December 13, 2014

Saya Pengedar SHAKLEE Kulim - COD Kulim - Seberang Jaya - Butterworth






Assalamualaikum
Salam sejahtera



SHAKLEE...SHAKLEE!!
Saya PENGEDAR SHAKLEE yang di cari. Servis tip top di janji kan...


Kenapa mesti berurusan dengan saya?
Saya akan berikan servis paling BEST pada awak...


---> COD PERCUMA / 24 HOURS terus sampai depan rumah awak atau awak boleh walk in ke home store saya

---> READY set vitamin pilihan awak tersedia utk setiap masalah kesihatan dan kecantikan.

---> KONSULTASI di beri kan pada awak sebaik pembelian dan selepas pembelian

---> HARGA TERBAIK saya janji kan...awak boleh jimat!


Kalau awak berada di area Kulim, Bukit Mertajam, Seberang Jaya dan Butterworth boleh hubungi saya tauu...


Fiza sid 1052213
Pengedar Shaklee Kulim
☎Whatsapp 0195021698
☎sms/call 0134821698
Facebook FIRDZALUV FAREEDA
Page  PAKAR CANTIK DAN KURUS


0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy