Friday, December 21, 2012

durian crepe...lulus!






Salam...



Durian crepe..!

agak2 lulus tak...ngeeee




1st trial..ok la ye dak..?

nyumm..puass makan berulang2 satu hari..alahai...tekak ni masih terasa2 durian crepe ...sedap kan uolzz...?

owhhh...Durian Crepe!
kenapa sedap sangat ekk....hehehh...




22 comments:

rATu kEBaYA said...

fuh.. lama betul tak masuk sini... sekali masuk hidang dengan durian crepe.. memang dah luluslah ni... saya ni pulak tak buat2 lagi walaupun dah berniat banyak kali.

:: Riri-Fatieha ::~ said...

btl la kak.. mkn 1 mmg tak cukup.. kita blm smpt lagi nak buat, selalu beli je..

ieda said...

wah2 .. fieza dah buat sendiri
tahniah ! berhasil juga dik

lepas nie pos kat akak !!! ;)

MizzTina said...

rajin la akak buat sendiri..sy beli je sbb malas buat..hehe

baby lydia said...

terror lh wat sndri..syabass!!
dya dah mkn..memang sdp..

~Siti Hajar~ said...

Cayalah Fieza....

pasni blh bt bisnes durian crepe plk selain Fareeda..

Dok rumah blh bt mcm2 kan fieza, xmcm bkerja mkn gaji ni ms terhad sggh...huhu

AnneRaini said...

lulus kak...sy jek yg tak lulus lagi...hehe

Qhaifa Nur said...

sedapnya CD...boleh buat lagi ni Fieza...CD mmg sedappp

:: Mrs.Eady :: said...

sedap nyer!!

Aju Mohit said...

owhhhh memang menjadik kak fiza!!!


best sangt nmpknya tu

::NureeN:: said...

dah jd yerr.. nureen dh byk minggu plan nk wat tp x jd2 jugak hehehhe :)

Nafira usof said...

lulus dah tu~
yang penting sedap~

MamaYatie said...

lulus!!
comey lote jer tuh...yummy!

Nieyl said...

hihi~ok ar tuh akak...de kerajinan nak wat..nieyl nak makan aje..hehehe`

ieda said...

sedapnya kak.ida xrajin lg la la ni nk buat tp nk mkn tu rajin.mslh sungguh

Ena said...

kak ena nak order kak.. lom pernah merasa lagi ni.. org dah basi dah makan.. sob sob..

Nens Collection said...

mintak sket kak...alhaiiii x pernah rs ag neh..hihi

maszmadi said...

kak, masz boleh makan seketul jek DC ni kak, rasa muak pulak... huhu

mamalieyna said...

Waaah tahniah...tp tak kena pd tekak eina ni..huu

mamy harraz said...

ni kira lulus dah ni..perfecto!
nnt boleh bukak order pula :D

-Sara- said...

rajinnya buat..kita nak makan order je sebab pemalas..hehekk

Alin Marlini said...

rajin sungguh kawanku ini...alin dah beli bahan2 tapi masa cemburu sgt

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy