Monday, November 17, 2014

Rahsia awet muda dan jelita!




Assalamualaikum semua
Salam sejahtera



Sapa je la yang tak pernah ambik vitamin C ni serius rugi sebab ia salah satu cara nak kembalikan kulit yang TEGANG dan bila tegang kulit semulajadi CERAH dan BERSIH dari jerawat dan cela bekas parut jerawat. 

Vita c salah satu fungsi up kan semula KOLAGEN yg semakin berkurangan dan hilang akibat anjakan usia. 

Tak percaya amalkan baru tau lebih dari suntikan vita c tau!
Serius kulit saya dah jadi lebih anjal tak berkedut lembap dan jerawat semakin jarang naik.



Nak tau kulit kita anjal ke tak...kendur ke tak...ce tekan 1 saat di bahagian pipi dan lepaskan...buat berulang kali korang blh nampak kalau bahagian yg di tekan tu anjal atau tidak...hihii 

Kalau rasa kulit lembik dan kendur tu jgn fikir lagi jom ambik vita c secara konsisten mulai sekarang...wahh gituu..


Vitamin c ni bukan saja utk kulit cantik ja tau...
Kalau sendiri rasa nak selesema ambik 2 biji patahkan 2 insyaallah tak jadi nak selesema...

Ibu2 menyusu kalau baby selesema pun boleh....lepas ambik vita c, bf baby byk2 memang mujarab! 

Selamat mencuba 😄
Vitamin C shaklee je menjadi dan serasi utk saya buat masa ni...sure korang jugak...


~fiza pengedar shaklee
Sid 1052213
📩 0195021698 /0134821698


3 comments:

~aSHa~ said...

sy pun pengguna dan pengedar shaklee...

mmg tidak dinafikan fiza...


lama tak singgah sini tau

Mama Myja said...

cantik sis.. salam perkenalan dari mamamyja

m@m@ MYJA

Myra Jay said...

Vit C terbaik!!

Sekali ambik memang ohsemm sangat :D

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy