Friday, January 23, 2015

Cara atasi perut buncit dan gemuk selepas bersalin





Assalamualaikum semua 
Salam sejahtera....




Perut besar, buncit, menggeleber dan menggerutu...oppsss!! Lagi lagi selepas hamil dan bersalin sangat mengecewakan tapi dalam kata lain  terpaksa pasrah seolah olah masalah ini normal di alami oleh semua yang telah melalui proses kehamilan dan bersalin. Sebab itu ada antara wanita yang tidak mengambil berat soal penampilan selepas melahirkan bayi kerana mengganggap ia nya adalah normal!

Suka saya bagitahu bahawa masalah ini boleh di atasi. Ada cara nya ada tips nya yang penting konsisten dan istiqomah.
Jom saya bantu awak!

Saya highly recommended SET KURUS SELEPAS BERSALIN yang mengandungi ESP, LECITHIN, ALFALFA, HERBLAX 




ESP membantu mengenyangkan dan mengawal rasa makan yang berlebihan. ESP juga membantu memulihkan kesan parut regangan di  perut. Bonus mencantik dan menggebukan kulit muka dan seluruh badan.



LECITHIN membakar lemak baru dan lama  yang berlebihan dalam badan. Bertindak menyingkir kan lendir lemak dan minyak semasa proses membuang. Juga membantut kan nafsu makan.



ALFALFA bertindak sebagai agen detox toksin dan agen pengangkut lemak yang di bakar tadi. Toksin perlu di nyah kan dulu supaya senang untuk segala vitamin diserap secara maksima.



HERBLAX bertindak sebagai agen detox dan cuci usus dari segala kerak usus dan najis yang tersekat sekian lama di usus. Najis yang tersekat atau kerak usus ini lah punca perut kelihatan buncit dan besar.

Kesimpulannya SET KURUS ini akan berjaya jika di sertai dengan cara pengambilan yang konsisten dan teratur serta mengambil air kosong sekurang kurangnya 3 liter sehari. 

Berminat untuk dapatkan khidmat nasihat dan pembelian produk boleh terus hubungi saya pengedar shaklee yang sah. 





Fiza sid 1052213
Pengedar Shaklee Kulim
☎Whatsapp 0195021698
☎sms/call 0134821698
Facebook FIRDZALUV FAREEDA
Page  PAKAR CANTIK DAN KURUS



2 comments:

pheno said...

Get More Inforead what he said Sourcevisit this site find more infoarticle source

Unknown said...

over at this website b5o78a6i52 louis vuitton replica replica bags nancy b9w78x6b28 replica zara bags hermes fake v1s59b3k28 replica bags nyc replica bags from china check my site k9i21t3a43 replica bags and watches

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy