Saturday, January 31, 2015

Soya tak bagus untuk wanita dan ibu hamil?




Assalamualaikum semua 
Salam sejahtera...



Kenapa soya tak bagus sangat untuk wanita dan ibu hamil saya pernah dengar dan baca sebelum ni...tapi tak ada lah ambik kisah sangat sebab masa tu belum sangat mengenali produk SOYA...ingat kan semua soya adalah sama sahaja rupa nya soya di pasaran adalah berbeza sama sekali dengan soya dalam produk shaklee iaitu ESP iaitu soya NON GMO.

Orang cakap soya tak bagus untuk ibu hamil di sebabkan boleh menyebabkan masalah kulit bayi yang bakal di lahir kan akan jadi kering sensitif dan jadi masalah ekzema. Ya memang betul! Kulit anak bongsu saya di lahir kan jadi kering dan sensitif sampai ke tahap ekzema.

Menyesal pula masa hamil kan si kecik tu beria ia minum soya konon nya nak kulit putih melepak lah sudah nya lain yang jadi....sob sobs!

Selepas melahirkan baru saya mengenali ESP shaklee sayang nya tak sempat nak amal kan sepanjang kehamilan. Rata rata feedback seorang kawan yang ambik ESP semasa hamil hasil nya kulit bayi beliau sangat lah gebu nya....geram macam nak cubit cubit! Amazing nya soya ESP....

ESP bukan saja untuk hamil malah boleh di amal kan secara berterusan semasa berpantang semasa proses menyusu sehingga lah putus susu. Manfaat nya kembali semula kepada ibu untuk  dapat kan badan yang slim dan kulit yang cantik! 
Sangat lah rugi wanita yang masih teragak agak dan yang malas malas ambik suplimen sebab dalam setiap suplimen tersimpan manfaat kesihatan yang sangat bernilai untuk kesihatan di masa hadapan.


Jom dapat kan ESP dari saya  Pengedar Shaklee berhampiran anda berserta dengan Konsultasi percuma selepas pembelian.




Fiza sid 1052213
Pengedar Shaklee Kulim
☎Whatsapp 0195021698
☎sms/call 0134821698
Facebook FIRDZALUV FAREEDA
Page  PAKAR CANTIK DAN KURUS


                                    






0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy