Thursday, April 2, 2015

Pengedar Vitamin Shaklee Kulim Lunas Seberang Jaya





Assalamualaikum & Salam sejahtera 




Kalau awak sedang tercari cari suplimen untuk kesihatan dan kecantikan yang paling tip top meletopp yesss....awak tak silap datang ke blog vitamin semulajadi SHAKLEE. Semestinya Shaklee produk paling meletop letop dan yang penting BERKESAN SEMULAJADI & SELAMAT.

Saya Pengedar Shaklee berhampiran anda , kawasan SUNGAI KOB, KULIM, LUNAS, SEBERANG JAYA & kawasan yang berdekatan. 

Servis penghantaran semestinya sehingga selamat sampai di depan pintu rumah awak. Atau jika awak mahu awak boleh walk in ke rumah saya InshaAllah ready stok, kebiasaan nya saya sedia kan semua item yang HOT dan LARIS setiap minggu. Jangan risau awak boleh dapat kan produk yang awak nak dengan kadar segera. 

ATAU

Jika awak berminat untuk menambah pendapatan sampingan dengan Shaklee pun saya akan bantu dan guide sehingga berjaya. Jangan risau saya telah berada di dalam group yang betul dan aktif dan sentiasa akan di guide di pantau secara online sepanjang berbisnes. 

Sebarang pertanyaan dan urusan pembelian produk boleh terus hubungi saya pengedar shaklee yang sah.


Jom dapat kan produk dari saya  Pengedar Shaklee berhampiran anda berserta dengan Konsultasi percuma selepas pembelian.

Fiza sid 1052213
Pengedar Shaklee Kulim
☎Whatsapp 0195021698
☎sms/call 0134821698
Facebook FIRDZALUV FAREEDA
Page  PAKAR CANTIK DAN KURUS


0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy