Tuesday, January 12, 2010

Makan Pizza...

mmm....yummy...yummy...tapi nape ek kali ni pizza kali ni kureng ckitt..kureng tak kureng bedal je laa.. ni la d' person yg sponsor acara makan2 nih....heheheee...

budak2 tu hirup 'mushroom soup' tu sampai licin...

pose dulu la...baru makann....

licin....




*****************************************

Petang Sabtu 9 Jan 2010 kebetulan aku kena masuk pejabat pukul 2.00 petang sebab ada meeting pinjaman...dari pagi lagi aku dah minta 'abang' antarkan aku sebab aku da plan petang karang...nak pekena dia aku tingin sgt nak makan Pizza Hut la pulak...tu salah satu makanan favourite aku...so petang lepas habis keja aku nak ajak dia la...
Emm...akhirnya dapat gak sebab dah lama sgt tak makan kat situ...anak2 aku pun bukan main suka dapat makan...paling depa suka tu la...mushroom soup...eee sampai menjilat jilat sup tu...aku order Pizza Regular Island Supreme...tiap kali minta order menu tu je la...tak mau yang len yang tu je yang membangkit selera aku....lepas tu tambah Calamari Rings n Udang Tempura n Kentang cicah pulak dgn mayonis alahai sedapnyaa.....itu je la tak berani nak pandai2 tambah order...'boss' marah daa...bukan time gaji...hehehee..tak pe janji dapat makan pizza pun dah kira ok...
Tengah makan tu sempat lagi la snap2 gambar...'abang' dah mula jeling2 sebab org yang da kat situ pun dok jeling2 tengok kami..heheeee
Kira kenyang gak la petang tu...malam nanti tak makan dah kot...tengok la macam mana pulak nanti..aku pun dah malas dah nak masak...
Kami sampai kat umah dah pukul 6.30...aku pa lagi terus je mandi sebab dah rasa melekit2 badan...lepas mandi je baring2 jap kat atas katil melayan perasaan.....terus zzzzzzzz....sedar dah pukul 8.00 mlm..
Aku nengok pa anak2 aku tengah buat..ooo depa dok layan Ceria 611..patut la senyap sgt...aku pun lepak skali ngan depa kat situ....

*****************************************

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy