Thursday, January 14, 2010

gelagat anak2 ku...

ifan tengah zzzzz.....legaa...time dia tido ni yang buat aku bertambah sayanggg...anak yang pandai melawan cakap aku n 'abang'...da betul jugak pulak tu kata2 dia ...hehehee..aku silap cakap sikit..tertinggi suara sikit..merajuk lari masuk bilik n hempas pintu...aduhai...



tak pa2...naik lagi...sampai gitu sekali...




dapat je balik rumah tok n tok wan, ni la keja ifan..game..game..game...tak abis2...dapat pegang handphone wan tu tak lepas dari tangan la jawabnya... cucu kesayangan buat la pa pun..tak da nya wan tu nak marah ka larang ka...




tengah buat semak main game ntah pa2...selalu kena tempik ngan aku..tapi depa ni satu je baiknya..tau ja aku tak suka rumah sepah2...depa minta permision dulu kalau nak main pa2 ja dalam rumah dan lepas main pasti dua2 beradik tu kemas balik seperti sebelumnya...mmm tu yang buat aku bangga tu....tapi kadang tu ada la jugak buat perangai lepas main biar ja mcm tu....aaa memang siap la lepas tu...

apa tu ifan..asyik buat perangai je hero sorang ni...ni lepas makan ni dah merengek nak main game tempat baru Giant tu..siap la kalau tak dapat main..haa meraung dia satu Giant


laparnya kakak...tengah menikmati mee claypot aku(dkt foodcourt Giant)...aku baru ja suap dua mulut...mmm sampai terjelir lidah tu...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy