Sunday, November 22, 2009

FAMILY DAY...( 21 MAC 2008 )

Entry aku kali ni pasal Family Day yang lepas. Destinasi kami adalah di Damai Laut Swiss Inn. Cantik resort tu. Actually aku join group ofis hubby ABDUL HALIM SAID & CO. Lebih kurang ada 6 family yang terlibat. Kami menginap di apartment 2 bilik siap ada hall & kitchen. Happening time tu...Penginapan dan belanja perjalanan ditanggung pihak ofis. Itu yang membuatkan kami teruja dan tak sabar2...

aku di bilik utama apartment tersebut. Tapi resort ni memang betul2 dalam kawasan hutan. Resort ni terletak jauh ke dalam. Selepas simpang jalan besar nak ke sini punyala jauh dan keadaan jalan pun tak memuaskan. Kalau dah masuk kat resort ni nak keluar pulak malamnya baik tak payah. So..kami sediakan apa yang patut untuk makan malam.
Dalam perjalanan kami sebelum sampai ke sini kami dah borong ikan segar yang banyak di jual di tepi jalan. Malam tu kami berbarbeque.....best..
environment kat sini best...sejuk dan sunyi dari kesibukan kota. Mood nak relaks membuatkan aku rasa malas nak keluar jln2 kat luar. Kalau boleh aku nak lepak dulu di bilik sebab time ni la dapat rileks sepuas2 nya...

Kat sini la tempat kami berbarbeque semalam...

Irfan yang paling seronok sebab dapat berendam dalam pool yang letaknya berhadapan dgn bilik kami sahaja...

sementara menunggu anak2 aku berendam aku lepak kat sini dulu..

Irfan lepas puas berendam. Sampai pucat kesejukan...Puas main air lapar la pulak. Irfan makan roti yang aku bekalkan dari rumah..

aku keluar jln2 di luar....

wajah2 anak aku yang keletihan...kesian...keletihan main tak ada masalah. Sekali sekala...

aku di balkoni bilik aku...

Esoknya kami ada acara main2 di pantai. Just untuk kanak2 la..bagi dorang happy sikit dapat hadiah...acara untuk parents pun ada diselang selikan jugak.

Seronoknya Irfan dapat hadiah...dia pulun betul time acara tadi...kelakar aku tengok...dia masuk acara isi air dlm botol.

Kakak pun tak kurang hebat...masing2 dapat habuan.

peace.....aman dan damai melihat laut terbentang luas...

tgk gelagat Irfan buat hati aku bahagia sebab dapat happy kan dia...boleh main air di swimming pool dan laut...

Kami berposing selepas acara bina ISTANA PASIR...wow best giler...setiap group pulun bina istana pasir dgn style tersendiri..

Selepas balik dari pantai berendam pulak...Just lalu je kat pool tu memang anak2 aku ni excited nak mandi. Hubby pun turun sekali, aku just main2 air.

Aku...cuma lepak dan tengok...Bagi dorang je la berendam. Kira malam tu adalah malam terakhir untuk group kami. Esoknya kami bertolak balik ke KULIM membawa pulang seribu kenangan manis buat kami yang terlibat....Berbanyak terima kasih pada pihak company sebab merancang aktiviti sebegini. Mungkin di lain masa akan ada lagi plan sebegini...kita boleh enjoy2 lagi....
*********************************
********************

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy