Sunday, November 22, 2009

KENANGAN AIDILFITRI...

*******************************
**AIDILFITRI 2008**

Aidilfitri yang dah basi....ni antara kenangan raya 2008. Aku just refresh kenangan aidilfitri 2008 punye...maklum la baru nak start berblog. Entry saja apa yang ada dan terlintas di ingatan. Biasa la bila tiba 1 Syawal happening la becoz segala rasa dahaga dan lapar sudah berakhir dgn segala macam ganjaran pahala sepanjang bulan Ramadan tu...mestila..umat islam berjaya menempuh dugaan sepanjang bulan puasa so..time ni la nak enjoy2..happy2....

Aku bersama Anis berpakaian warna sedondon...biasala pagi2 raya lepas makan ketupat and then acara bergambar....

sesi bersalaman dan bermaafan bermula.....banyak buat salah Anis ni..kuat melawan..

happy aku kan??

dgn hubby

anak2 aku la yang paling happy masing2 dpt collect duit raya....

bergambar di Aidilfitri kat rumah mak aku...

wajah2 keletihan anak2 aku selepas puas keliling taman perumahan...letih pun berbaloi dapat collect duit raya...

aku bersama adik aku...dia balik cuti raya..

Ramai2 ni kat rumah mak mertua....biasala family sebelah hubby ramai...sekali berkumpul penuh satu rumah...boleh tengok pelbagai karenah time ni.

ni baru separuh anak2 saudara sebelah hubby...ada lagi yang tak join group ni...

ni raya hari ke-2...

tukar persalinan raya ke-2...cewahh....

cuma lepak kat rumah mak aku...tak plan nak ke mana just tunggu sedara berkunkung ke rumah.

raya ke-2 Irfan tak berapa sihat...nak demam becoz berjemur sakan semalam tu collect duit raya. Tengokla muka demam....sian Irfan..

Tapi maintain ok...

posing2 lagi..

Aku bersama hubby on the way ke rumah mak mertua...walau raya pertama dah pergi tapi raya ke-2 still kena jenguk2 jugak..biasala jarak dekat. 10 kali ulang alik pun tak ada masalah...hehee..
**************************


1 comments:

king size waterproof mattress protector said...

Aku bersama hubby on the way ke rumah mak mertua...walau raya pertama dah pergi tapi raya ke-2 still kena jenguk2 jugak..biasala jarak dekat. 10 kali ulang alik pun tak ada masalah...hehee..
king bedspreads only
red bedspreads king size

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy