Tuesday, December 22, 2009

KENANGAN AIDILADHA...

**AIDILADHA 2009**

Entry aku pasal aidiladha baru2 ni...raya korban biasa je...tak excited seperti aidilfitri...
Biasala pagi raya mesti kat rumah mak aku dulu...hubby tak kisah walau every time raya, first day rumah mak aku dulu...Bila dah tengahari sikit baru kami berangkat ke rumah mak mertua. Lagipun time raya rumah mak mertua aku dah penuh dgn anak menantu dan cucu2...tapi rumah mak aku kalau tak ada aku sunyi sepi la...cuma yang ada adik aku yang balik bercuti. Kakak aku tak selalu balik time raya nak2 pulak aidiladha....so tak ada aku..rumah mak aku...sepi..

Anis bertudung di aidiladha tahun ni...dia nak pakai sgt..

dah ready nak collect duit raya....

comel bertudung...

Irfan isap jari.....nak adik ka...
ni tersandar keletihan beraya....

baru balik beraya...collection dah banyak...

Anis sibuk mengira collectionnya....ada la perancangan dia nak habiskan semua syiling tu...
belum sampai rumah lagi dah perabis separuh di kedai.....bertuah betul anak aku
mak su yang suka mengusik....
acara berposing....

kamceng dua2 beradik ni...berdua collect duit raya dan perabis duit pun berdua di kedai..tak sempat2 nak balik rumah...
antara gambar2 pada Aidiladha lepas....ni sebelum aku bertolak ke rumah member yang kebetulan ada buat kenduri korban..

berada di rumah kenduri...actually member aku ni baru delivered anak keduanya so...dorang buat kenduri korban sekali untuk anak dorang...aku pun ni baru first time nak melawat dia after dia delivered hari tu..
*******************************
CORAT-CORET DI AIDILADHA 2009...


0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy