Monday, September 3, 2012

posing2 di Syawal ke 3...






Salam...



Kira nya masih ada Syawal maka berkesah pasal raya je lah kan...
3 Syawal masih berulang alik ke klinik demi Firas...tragis betol...tapi raya tetap raya...hehee....

Layan piccas je lah...citer nya non hado...entry ni pun pagi ni baru sempat up...pagi ni betul2 nak setel kan keje takmo bertangguh lagi...huu...




Firas punya kasut hilang sebelah...rupa nya ada di bawah sana nun...hakhakk...punya gelut berposing sampai kasut Firas jatuh pun tak perasan...huhu..




Firas flu teruk..sekali demam hamik...1st time tak sihat sejak2 lahir haritu tau..! selama ni sihat je sepanjang 10 bulan..sekali demam...terus dapat pakej...demam..selesema..sakit tekak..gusi bengkak lagi aduyaiii...



kakak Anis sebok pakai kan kasut utk Firas...photo2 dulu sebelum gerak gi klinik...


redho je lah nak...

good boy lah...tak sihat pun layan posing...

baik tol budak ni...

berdiri je tegak...berjalan belum boleh..baru belajar bangun dan berpaut sendiri...sedang kan duduk pun belum pandai sendiri2 lagik..langkah step ni nampak nya..


sempat lagi Irfan...sate di tangan!

hehee...ready ye semua..

borak2 sebelum masing2 gerak ikut destinasi masing2...
 sebelum tu sempat lagi menyantap di situ...nasi panas2 dengan daging bakar cicah air asam...walawehhh!

bagus cik kak tu dok cekak pinggang...



SEKIAN....



SELAMAT HARI RAYA

MAAF ZAHIR BATIN....






14 comments:

Nens Collection said...

PULUN CITER RAYA ABES2 KAK FIZA..KANG NK CITER LPS SYAWAL X BEST PLAK..SY PON DUK PULUN GAK NI..HEHE

|| NaFiRaa || said...

posing habes nih.. sesekali melaram kan~ kena lah habes2an..:)

Huda said...

time rayala nak posing beriye kan kak :)

cheqna said...

amboi..sempat lagi hahahaha

Ena said...

cantiknya...

ieda said...

payah nak tgk firas senyum !!!
bila dah dpt tgk nie .. adehhh geram lak akk tgk ..
suke lak akk tgk nieeeeeeeeeee ;))

Dkna Abza said...

cantiknyaaaa mak firah :)

Imah Dinor said...

mmg melaram habis ..cantikkkk...

Nieyl said...

susah nak tgk firas ketawa atau senyum..amboi..mahal yea senyum die..hehe~amboi kak...raya sebulan kan..kat mane2 sempat beno amek gambor...hehehe

~Siti Hajar~ said...

Kesian Firas demam time raya, tp cam mama kata raya ttp raya kan...haha

comel2 family fieza ni, kecik2 comel sume..eh eh tolak Firas la..haha

LYAfrina said...

pic 1st tu...syok firas tarik rambut abg... hehehe...

fiza...nyata jelita;-)

lya pon laju2 nak hbiskan citer raya ni.. mood bln syawal

mamalieyna said...

raya lagi...mesti citer psl raya..hehe~

alolo..cian firas, sekali dtg sakit ye..takpe demam nak dpt akal tu...gigi dh 4..comel bila senyum tu..sweet.. ^_^

kt sini dh tak rasa suasana syawal..huu~ blk kg johor weekend lepas, masih rasa suasana raya ^_^

ann @ hatiberbunga said...

sian firas.. demam plak..
tp sgt suka gambar famili yg irfan pgg sate tu. nice!

deqlis said...

selamat hari raya kak fieza...

amboi colorful tudung mmg nampak cantik laa akak..

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy