Thursday, September 6, 2012

Happy Birthday to my Anis..!






Salam....



Hari ni 6 September genap la 11 tahun usia anak dara ku satu2 nya...emmm dah besar...dah hampir sama tinggi...sama citarasa...sama segala gala nya...seperti perumpamaan melayu 'mana kan tumpah nya kuah kalau bukan ke nasi'...dan perumpamaan omputeh nyerr...like mom like daughter!


 Ok nak wish...

Happy Birthday kakak...semoga kakak membesar menjadi anak yang beriman dan solehah...mendengar kata (setakat ni memang dengar cakap dia ni...alhamdulillahh...) dan sentiasa menjadi penyejuk hati mama dan abah...


 
 

ini lah tuan punya birthday hari ni...hehee...








24 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

HAPPY BIRTHDAY KAKAK!Semoga doa fieza tuk kakak akan dimakbulkn oleh Allah.
Aminnnnn

Nieyl said...

hepi Besday anis..semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.. :)

Nens Collection said...

epi besday kak anis..;)
semoga besar jadik anak yg solehah..;)

Myra Jay said...

Happy Besday kakak Anis sayang..
Jadi anak yang baik tau :)

Dah makin cantik anak dara akak ni :)

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

epi besday anis yg sweet!!!
dh besar anakdara kak fieza ni.. =)

lieyalatif said...

ooo besdei anis gojes yeak....ni besok besar mmg gojes mcm omaknye ni eheheeheh

selamat hari lahir anis sayang...semoga menjadi anak yg bijak, solehah dan mendengar kate yeak.....

Mrs. Norrie said...

happy birthday cute girl...jadi anak yg solehah yer...

Qhaifa Nur said...

hepi bufday kakak...
macam anak dara gitu...

moga terus cemerlang dalam hidup.....

cheqna said...

beso doh anak dara ni
happy birthday kakak..
moga sentiasa dirahmati Allah

cik puan said...

HB anis..moga cute selalu... :)

|| NaFiRaa || said...

Happy birthday Anis..
dah besar dah dia.. dah boleh harap dah nih~

Ena said...

Hepi besday anis..
dah besar dah kan..

Moga jadi anak yg solehah, sihat tubuh badan, cemerlang dunia & akhirat.. Amin..

AnneRaini said...

Happy besday anis.. Minta kat mama tudung Fareeda satu sbg hadiah..hehehe

Nurr Kasih said...

happy birthday anis. moga menjadi anak yg solehah...

ieda said...

eppy bday to kakak ..
semoga anis membesar menjadi anak yg solehah ..
dan semoga semua doa2 ibu dan ayah menjadi kenyataan ;)

Imah Dinor said...

happy bday kakak yg ayu ni...semoga kakak mnjadi anak yg solehah dan bjaya dlm apa jua bidang yg dicuburi...

Dilla Ady said...

hepi sebeday kakak! da besar da die rupanye, patut la pandai bergaya...

blaja rajin2 eh sayang!

~Siti Hajar~ said...

Selamat Hari Lahir Kak Anis!!!

Sga Jd anak yg solehah, bjaya d dunia & akhirat...

pssttt...mama kasi hadiah apa tu..???

maszmadi said...

HAPPY BIRTHDAY ANIS.....

dah besar dah n dah pandai bergaya macam mama dia jugak..... kan

mamalieyna said...

happy besday kakak anis...yg manisss.. ^_^

sejuk hati mak, dpt anak gegel yg mendengar kata mcm kakak~

LYAfrina said...

dah nk jd ank dara pon..cantik..persis ibu dia;-)

selamat hari lahir anis..smoga berjaya didunia & akhirat..amin

ieda said...

happy birthday anis...
dah besar dah anak dara akak

Izan Ishak said...

happy belated besday kakak anis...
mmg dah mirip sangat ngan mamanya ni..

::NureeN:: said...

dah besar anak dara fieza, pandai beraya yer skrg ni :)
hepi belated besday dear

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy