Monday, August 27, 2012

intro raya ~






Salam....



Salam Syawal nan indah..ecehh...hari ni dah 9 Syawal kan...emm cuti raya dah habis tapi mood raya masih membara ni....mood keja sah2 lah ke laut! uhuu...

Semangat jgk nak update blog nih..maklum lerr mood berblog time berpuasa tempoh hari sah2 takda langsung...sempena Syawal ni harap nya makin pulih penyakit M ku ni...nak update blog..nak update blogg...hehe...

Apa2 pun intro raya dulu kot...



 Picture tuan tanah di pagi Syawal...

Tema 1 Syawal...
 Hijau sejuk mata memandang menjadi tema Aidilfitri 2012 kami...



2 Syawal...


3 Syawal...


1st time menyambut Syawal bersama FAREEDA Nyata Jelita...auumm..!!






 


30 comments:

::NureeN:: said...

amboi 3 psg yerr baju raya fieza.. meriah & comel ngan fareeda.. :)

kakcik said...

Sekejap je dah 9 Syawal hari ini. :)

Kakcik belum mampu nak beli tudung Fareeda...

:: Mrs.Eady :: said...

cantik nyer berbaju pink tuh!

Myra Jay said...

Amboiii, memang jelita :)

Myra terasa nak sdambar Fareeda jugak, tapi dok berkira-kira lagi :D

Nens Collection said...

mmg jeita..hehe..sy banyak gambar jenjalan bersama kuarga je..hehe

♥cikmOt♥ said...

selamat hari raya kak...

Nens Collection said...

lupa plak..nnt dtg teka2 kt blog nens ye..

Nieyl said...

hamboi-hamboi..bkn men lg kak fieza beraya ngan fareeda yea...hihihi~ selamat ari raya kak...wah!tema baju 1 syawal ngan 2 syawal tuh same ngan nieyl la akak..hehe~:P

MizzTina said...

amboi, cantiknyaaaaa... selamat hari raya kak..

ros_reeza said...

Selamat hari raya Aidilfitri kak :)

Suka baju hijau tu :)

~AiMi SyAhiRAh~ said...

Warna-warni baju raya..:) Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.

Qhaifa Nur said...

beraya dgn Fareeda memang manis dan jelita Fieza.....

baju dan tudung cantik sekali...

selamat hari raya....

MamaYatie said...

selamat hari raya fiza..
cun banget puan blog..sakan melaram dgn fareeda

Iela Fazielah said...

kak..terasa kelainan rupa bila pakai tudung fareeda ni kak kan??? memang terserlah kejelitaan bila pakai fareeda.... alah membeli..menang memakai

Dilla Ady said...

cak!

ingat lagi ke tak kt kitew ni? huhu...

salam lebaran fieza!

cuns macam anak dara!

Masya said...

selamat hari raya maaf zahir batin...

memang nyata jelita ...

Zue AnnaLeeya said...

kemain melaram dgn baju raya tuh....
tema kita samala fieza...
ku lihat ijauuuu...

ieda said...

ahahahah aummmmmmmmmmmmmmm tu x menahan dik ekeke ;)

comel ! .. cam anak dara !!!

Anne said...

Selamat Hari raya ..
Walaupun bukan seorang islam tapi anne paling suka tengok kawan kawan yang pakai tudung paten ni. cantik dan ayu.. (^^)

Hanis Azla said...

cantik bergaya fieza ni... mmg fareeda menambah lagi kejelitaan tu..

mamamyja said...

Selamat hari raya... So sweet. Nice tudung u. i Like.. visit back blog mamamyja yer.. thanks

~aSHa~ said...

kalo ada tudung kaler kedua pic tu..tag yerk..ehehehehe

Imah Dinor said...

wah meriah betul raya fiza tahun ni dgn koleksi tudung fareeda...mmg jelita xkira usia.he...

Imah Dinor said...

wah meriah betul raya fiza tahun ni dgn koleksi tudung fareeda...mmg jelita xkira usia.he...

|| NaFiRaa || said...

beraya sakan lah neh!! canteknya tudung2 Fareeda..:)

eB said...

mmg tdg2 tuh nmpk sgt2 cantek. menambahkan seri :)

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. said...

fewwitttt...hehehe..

-Sara- said...

feewitttt! model fareeda kee..hihi

Mrs. Norrie said...

intro pun dah gempak nih...belum lagi betul2 gambar raya...heheheh

mamalieyna said...

weiii..mesti meriah ni raya.. smpai raya ke-3 baju cun.cun..hehe~

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy