Sunday, May 18, 2014

ESP mencantik kan kulit...





Assalamualaikum
Salam sejahtera


Kenal ESP?
Haruss kenal!

ESP adalah energizing soy protein.
Di buat dari soya terpilih dan terbaik. Soya ESP bukan GMO tidak seperti soya  yang ada di pasaran.

Bagus nya ESP adalah dalam membantu mencantik kan kulit...menggebu kan kulit.  Ibu hamil dan ibu menyusu yang amal kan ESP membuat kan kulit bayi pun turut gebu tau!

Feedback customer yang ambik ESP sangat menguja kan...seawal 2 minggu boleh rasa dan nampak kulit berubah jadi cerah, parut hitam akan makin pudar dan hilang.

Betul saya sendiri mengamal kan soya ESP ni kulit nampak lagi cerah dan sekata. Parut hitam yang banyak dah mula berkurang....jerawat dah makin surut dan jarang naik sangat dah.

Yang bagus lagi bukan saja kulit lawa...minum ESP ni buat kan badan jadi bertenaga dan sesuai sgt untuk yang sedang berdiet!

Penderita gastric yang tak boleh berpuasa pun boleh ambik semasa bersahur dan selepas berbuka. Dan insyaallah dapat berpuasa jugak akhir nya.

Memang best lah ESP ni bak kata ia nya seperti sumber makanan segera di kala badan lembik lepas minum segelas confirm kembali bertenaga. 

Yang penting bagi yang nak sangat kulit wajah cerah gebu dan glowing....nak sgt kurus tanpa makan berlebihan sebab ia mengenyang kan boleh cuba ESP ni!

Tak rugi beli harga 1 canister rm150 tahan 2 bulan

Rasa nya sedap sangat kalau di shake2 dlm mnuman kgmran seperti milo susu jus buah horlicks dan apa2 saja minuman kesukaan. Jangan bancuh dalam air panas je sebab khasiat nya akan hilang. 

So boleh la bncuh suam atau sejuk.
Saya suka ESP + JUS OREN TROPICANA minum sejuk2....mak aiiii sedap sangat!
Macam ketagih je kalau sehari tak minum.

Berminat nak dapat kan ESP hubungi saya terus.

Fiza | wassap 019 5021698
Fiza | sms 013 4821698

Fb :
FirdzaLuv Fareeda Fareeda
Norhapiza binti Noor

Page :
Dunia Indah Mama

Contact tau!
Jom join ahli Untuk harga lagii murahh...




0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy