Wednesday, May 28, 2014

MEAL SHAKES | Tambah selera makan Firas






Assalamualaikum
Salam sejahtera...


Ramai ibu2 risau dan mengeluh kan anak yang kurang berat badan kurang selera makan, kerap dapat sakit setiap bulan.
Setiap kali time makan adalah sesuatu yang tak menggembira kan si anak mahu pun si ibu!

Macamana nak selesai kan masalah ni kan...

Kalau zaman dulu2 padan lah kalau ibu2 prihatin ni tak ada solution ikut kan sahaja lah peel anak yang tak mahu nak makan nak buat mcm mana kan, melainkan redha shj.

Tapi kalau di zaman millennium ni ibu2 ada pilihan utk anak untuk kebaikan anak. Memang beruntung ibu zaman ini.

Macam saya pun anak2 saya sedari kecik sangat lah susah nak makan. Dulu ya masa zaman anak sulung dan anak kedua memang tak tahu pun nak ikhtiar kalau anak tak lalu makan. Anak saya palinf bongsu Firas ni turut alami masalah susah nak hadap nasik!

Mujur lah ada MEAL SHAKES SHAKLEE yang bagus ni. Produk bagus memang selalu jadi sebutan orang!

Saya suka nak bagi MEAL SHAKES ni kat Firas dan dia pun boleh terima MEAL SHAKES sebab meal shakes ni sgt2 sedap di ratah gitu pun sedapp je.

MEAL SHAKES ni boleh ambil 1 sudu kecil sehari di bancuh dalam minuman favourite anak seperti susu, horlicks,  milo dan sebagai nya.

Dan apa yang saya perasan sejak Firas ambik meal shakes ni selera makan dia dah makin baik.  Pantang nampak siapa2 yg makan dia mesti nak mintak nak makan jugak! Dan senang la nak menyuap makan setiap kali waktu makan. Berat badan pun dah naik sikit berisi la skt sekarang.  Bagus betul meal shakes ni.

Bukan saja tu malah kesihatan Firas makin ok tau jarang sekali nak demam tak tentu pasal!

Hurmmm memang terbaik lah. Doktor pun suggest meal shakes ni untuk anak2 yg kurang berat badan setiap kali pi check up.
1 canister meal shakes ni bole bertahan sehingga 2 hingga 3 bulan memang jimat
Jom lah cuba meal shakes ni.

Berminat nak dapat kan MEAL SHAKES boleh hubungi saya pengedar area TAMAN MUTIARA, SG.  dan area KULIM.  Bagi yang jauh boleh oder dengan saya dan saya akan urus kan semua nya dan penghantaran melalui poslaju.

Kalau nak join ahli shaklee dengan saya pun boleh.  Boleh dapat kan MEAL SHAKES dengan harga lagi berbaloi.

Boleh hubungi saya di ------>

Fiza | whatsapp 019 502169
Fiza | sms 0134821698

Fb :
FirdzaLuv Fareeda Fareeda
Norhapiza binti Noor

Page :
Dunia Indah Mama




0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy