Sunday, May 25, 2014

Kelebihan jadi ahli shaklee







Assalamualaikum
Salam sejahtera....

Ada yang belum menjadi shaklee?
Ramai yang dah jadi ahli shaklee tau.
Ramai yang tercari2 shaklee sekarang ni nak jadi ahli seterusnya nak amal kan shaklee sebagai suplimen untuk kesihatan.

Jom join ahli shaklee dengan saya!

Apa kelebihan join ahli shaklee ni?

1. Anda boleh dapat harga istimewa yang lebih murah. Boleh jimat di situ.

2.  Anda boleh dapat point dari pembelian produk shaklee.

4. Anda boleh dapat bonus dalam bentuk cash.

5. Jika anda berusaha dan serius untuk buat shaklee sebagai bisnes anda akan dapat car bonus / free trip dan lain2 kelebihan lagi.

6. Dengan bisnes shaklee akan menjamin masa depan dengan income yang selesa dan boleh mencapai 5 6 angka sebulan.
Ini adalah realiti. Alhamdulillah saya telah mencapai dan mendapat kan bonus 4 angka saya yang meningkat setiap bulan. Dan sedang dalam usaha untuk mendapat kan 5 angka pulak selepas ini.

Macamana nak join ahli?

1. Mesti register dengan upline yang aktif dan boleh membimbing jika anda serius nak buat bisnes shaklee.

2. Hanya bayar rm75 seumur hidup.  Anda akan di beri memberkit.

3.  Jika berminat untuk bisnes saya akan bimbing anda sehingga mencapai pendapatan 4 angka.

Berminat nak join hubungi saya

Fiza | wassupp 0195021698
Fiza | sms 013 4821698

Fb :
FirdzaLuv Fareeda Fareeda
Norhapiza binti Noor

Page :
Dunia Indah Mama




0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy