Tuesday, May 27, 2014

JADI AHLI SHAKLEE | Menyesal join shaklee.....



Assalamualaikum
Salam sejahtera...


Menyesal....menyesal sungguh!
Sungguh2 menyesal!!

Join shaklee baru sekarang...tidak dari awal dulu. Kalau dulu 2 tahun yang lepas pasti saya dah jadi master fiza sekarang! Hahaa...

Sebab kawan seperjuangan saya yang 2 tahun awal mengambil langkah untuk join shaklee dah bertaraf master sekarang dengan income puluhan ribu sebulan. Woww!!

Itu kalau dulu 2 tahun lepas...tapi walaupun kini baru 6 bulan join shaklee dan sudah di rank COORDINATOR dengan income 4 angka 6 ganda dari gaji saya dulu dan kini telah pun bergelar WAHM, sudah cukup buat saya rasa bersyukur sebab di lorong kan dan di temu kan dengan support team yang cukup hebat!

Ingat ye sangat penting untuk memilih upline dan group yang boleh membimbing anda sehingga mencapai pendapatan 4 5 6 angka sebulan.  Itu tidak mustahil sebab dalam group kami sudah ada yang ber pendapatan 6 angka sebulan.  Ini bukan auta sebab itu saya begitu yakin akan mengikuti jejak langkah itu selagi saya berada di dalam team ini.

Group kami sangat aktif dan sentiasa ada sesi pembelajaran dan pengajaran setiap malam. Dan kami sentiasa di groom di touch dan di coaching untuk menjadi insan hebat!

Sebab itu penting nya mendaftar dengan group yang aktif.

Alhamdulillah super upline kami selalu mengingat kan kami agar sentiasa mendekat kan diri pada Maha Pencipta dalam usaha menjemput rezeki.
Jika anda berminat untuk memulakan langkah dengan penuh bergaya, mahu keluar kan diri dari zon selesa, mahu mengubah hidup biasa2 kepada luar biasa? 
 
Jom hubungi saya untuk mendaftar di bawah group saya sekarang. 100% bimbingan hanya melalui online sahaja tak perlu keluar meeting tinggal kan anak dan suami gitu.


Hubungi saya
Fiza | wassupp 0195021698
Fiza | sms 013 4821698

Fb :
FirdzaLuv Fareeda Fareeda
Norhapiza binti Noor

Page :
Dunia Indah Mama

Contact tau!   :)



0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy