Monday, May 26, 2014

Terbeban dengan hutang | JOM JADI AHLI SHAKLEE






Assalamualaikum
Salam sejahtera


Di bebani hutang dan bil2 macam ni?
Boleh stress!!!

Selalu sangat dah dengar rungutan gaji tak pernah cukup, hutang kian bertambah habis satu hutang baru nak tambah lagi hutang baru. Macam tu la yang dok dengar kan. Memang kusut pikir kan masalah hutang masalah kewangan ni. KALAU LAH KAYA??

Jom cari jalan penyelesaian. Kita di suruh berusaha. Jika ada peluang depan mata...Kenapa harus biar kan peluang itu berlalu.

Jangan jadi orang menyesal sebab biar kan peluang depan mata walau hati dah berkehendak. Untung2 peluang kedua datang lagi kalau tak datang kan MELEPAS nama nya tu.

Saya  sendiri terpanggil dan di gerak kan hati untuk buat shaklee. Padahal saya dah mengenali shaklee lama dulu dah semasa anak melahir kan anak sulung saya 13 tahun lepas.  Dah besar panjang anak dara saya tau.

Pada tahun lepas saya telah 'di jemput' oleh upline saya sekarang untuk mengenali SHAKLEE. Perasaan ragu2 was2 sememang nya ada dalam diri ni. Tapi bila di pikir kan dan di kenang kan kenapa kawan saya boleh berjaya dalam shaklee,  kenapa tidak saya pulak kan. Maka saya nekad untuk start jual shaklee.

Alhamdulillah saya di bantu oleh group yang hebat dan banyak membantu dan membimbing saya sehingga ke tahap ini. Oleh itu sangat penting untuk kita memilih upline dan group yang betul dan aktif.
Alhamdulillah 8 bulan saya join bisnes shaklee saya dah di rank COORDINATOR dengan income 4 angka sebulan bakal mencecah 5 angka tak lama lagi Insha Allah....

Alhamdulillah
Alhamdulillah
Alhamdulillah

sangat selesa dengan kewangan sekarang. Tiada lagi masalah di bebani hutang dan bil2 semua akan terlunas cukup pada masa nya. Malah sudah ada hutang yang telah di selesai kan.

Kini baru saya nampak peluang yang begitu besar dalam SHAKLEE.

Berminat nak join hubungi saya untuk mendaftar di bawah group saya. Saya akan bimbing anda sehingga mencapai pendapatan 4 angka. Yang penting mesti ada kemahuan rajin berusaha dan komited pada bisnes.

Nak tau cara dan bagaimana boleh hubungi saya terus

Fiza | whatsapp 019 5021698
Fiza | sms 013 4821698

Fb :
FirdzaLuv Fareeda Fareeda
Norhapiza binti Noor

Page :
Dunia Indah Mama



0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy