Wednesday, October 1, 2014

BASIC H | mudah kan kerja kerja mencuci






Assalamualaikum
Salam sejahtera




Minggu ni Alhamdulillah saya di beri kelapangan masa. Nama sahaja suri rumah namun masa saya tidak lah terluang sangat walau bekerja dari rumah sangat fleksibel tapi kerja kerja bisnes saya yang menuntut saya mengutama kan kerja online dahulu.

Mujur ada nya BASIC H kerja mencuci dan menyental jadi lebih mudah dan cepat. Sekali titik sahaja kotoran mudah tanggal. Tak perlu nak sental teruk teruk hahaa...

Maka bermula la kerja mencuci rumah mengguna kan Basic H.  Dari lantai jubin sehingga ke lantai dan dinding bilik air semua nya mengguna kan titisan Basic H. Permukaan kabinet dapur pun bebas dari minyak, kotoran dan bakteria.

Lebih advance Basic H saya guna kan untuk mencuci peti sejuk yang dah lama tak terurus. Akhirnya bersih cuci calat tau dengan Basic H. 






BASIC H ni pencuci serba guna.  Macam macam lagi kegunaan lain. Bukan sekadar bahan mencuci satu rumah malah sayur dan buah pun boleh di bersih kan guna Basic H.  Sayur layu terus segar selepas di rendam dalam beberapa titisan Basic H. Puting dan botol susu anak yg berkarat pun boleh guna Basic H.

Kenapa di kata kan Basic H pencuci organik? Sebab ia di buat dari ekstrak jagung dan kelapa gitu.  

Nak lebih info dan kegunaan lain boleh dapat kan DI SINI



Berminat untuk dapat kan sebotol Basic H boleh hubungi saya pengedar Shaklee yang sah. 

Fiza SID 1052213
WhatsApp 0195021698
Facebook FIRDZALUV FAREEDA
Page PAKAR CANTIK DAN KURUS

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy