Wednesday, October 8, 2014

ESP hilangkan jerawat dan bekas jerawat





Assalamualaikum
Salam sejahtera


Hari ni saya nak berkongsi suplimen yang boleh merawat dan membantu mengurangkan masalah kulit wajah yang bermasalah. 

Sempena bulan ESP yang harga murah ni nak lah saya cadang kan pengambilan ESP untuk merawat jerawat dan kulit kusam. Tapi ada langkah lain yang perlu di utama kan dahulu bagi mendapat kan kesan yang maksimum. 

Pernah dengar kan setiap dari kita yang beria ia mengambil produk jerawat tapi keberkesanan hampir langsung tiada. 

Punca nya adalah kerana toksin dalam badan dalam usus dan dalam darah tidak di buang terlebih dahulu. Jadi jika nak mencuba apa apa produk sekali pun yang penting cuci dahulu seterusnya baru lah merawat. 

Shaklee ada suplimen untuk detox dan merawat jerawat. 





 Detox dengan ALFALFA / HERBLAX

Detoxification bermaksud perkara yang dilakukan bagi membuang toksin dari badan. Bagi mereka yang ada masalah kritikal dengan jerawat yang tak berhenti-henti menghujani kulit wajah atau badan, mungkin tiba masanya anda pertimbangkan untuk detox darah anda pula. Mungkin ada kandungan dalam darah kita yang mengalir ni masih belum dicuci sepenuhnya dari toksin-toksin yang banyak dari pelbagai sumber.




Seimbangkan hormon dengan GLA Complex

Ramai yang tak tahu kebaikan GLA ini. GLA atau nama penuhnya Gama Linolenik Asid berfungsi menstabilkan hormon di dalam badan kita. Boleh diambil oleh lelaki dan wanita. Ia sangat membantu terutama mereka yang mempunyai masalah jerawat, mereka yang punya masalah menstrual, monopause sindrom, darah tinggi dan kencing manis. Kelebihan vitamin GLA Shaklee ini ialah kerana ia mengandungi vitamin E yang asli.





Merawat kulit berparut dengan Energizing Soy Protein ESP

Protein soya yang tidak perlu disangkal lagi. Ianya menepati 7 kriteria soya yang selamat diambil dan sudah semestinya organik. Ditanam dengan kawalan ketat tanpa pencemaran yang boleh merosakkan kualitinya. Tiada yang terbaik dan halal melainkan ESP ini. 

ESP  berfungsi untuk hilangkan jerawat dan bekas jerawat di muka.  Jeragat degil pun boleh hilang jika diambil secara betul dan konsisten. 


Bagi yang sudah lama menderita masalah jerawat jom berikan shaklee peluang untuk merawat kulit anda dari dalam.  Kulit sihat badan pun turut merasai kesan positif dari pengambilan ESP. 

Jom oder sekarang sebab  harga ESP bulan Oktober menjanjikan yang termurah dan paling jimat untuk di beli.

Berminat nak dapat kan ESP dan suplimen tambahan yang lain boleh hubungi saya pengedar Shaklee yang sah

Fiza SID 1052213
Pengedar Kulim
WhatsApp 019 5021698
Facebook FIRDZALUV FAREEDA
Page PAKAR CANTIK DAN KURUS


NAK JOIN JADI AHLI SHAKLEE? NAK JANA PENDAPATAN SENDIRI DENGAN BEGITU MUDAH BOLEH KLIK  JOM BUAT INCOME


0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy