Monday, October 6, 2014

Pengedar SHAKLEE sah KULIM




Assalamualaikum
Salam sejahtera





Hallo halloo orang KULIM!!

Anda tengah cari suplimen SHAKLEE..ohh boleh dapat kan dari saya pengedar Shaklee yang sah dan belian dari saya beserta pakej bimbingan cara pengambilan shaklee seumur hidup. 

Belian dengan saya bermakna anda boleh mendapat kan khidmat nasihat semasa pengambilan suplimen shaklee bila bila masa yang anda perlu kan. 

Jika anda buat belian dari agen lain yang tiada khidmat nasihat cara pengambilan suplimen, maaf anda tidak dapat saya consult tau. 

Anda boleh dapat kan suplimen yang anda mahu kan secara cepat saya boleh COD di area yang berdekatan. Jika tak boleh saya adjust masa sehingga sampai ke tempat anda. Jangan risau semua suplimen adalah ready stok.  

HARGA SEMESTINYA YANG TERBAIK! 

Berminat nak beli boleh hubungi saya ye..



Fiza sid 1052213
Pengedar Shaklee Kulim
☎Whatsapp 0195021698 
☎sms/call 0134821698
Facebook FIRDZALUV FAREEDA
Page  PAKAR CANTIK DAN KURUS





0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy