Monday, October 20, 2014

ESP menghilangkan letih dan lesu






Assalamualaikum
Salam sejahtera




Memandangkan siang tadi saya baru dapat feedback pasal ESP dari salah sorang customer yang masih belajar jadi suka lah nak sharing untuk entry hari ni.

Antara feedback beliau rasa kelainan bila dah mencuba ESP. Dulu nya selalu letih dan lesu sebab sepanjang masa belajar dan ulangkaji. Sekarang bila dah minum ESP setiap hari beliau dah tak rasa lesu dan cepat letih apalagi rasa mengantuk dah hilang dan Alhamdulillah boleh lebih fokus pada kuliah. Dan bonus nya perut pun rasa kejap saja tak ada lagi nak berlebihan makan. Insyaallah kita tunggu feedback kulit dan berat ideal beliau pulak lepas ni hihi....


PENYEBAB LETIH LESU DAN BAGAIMANA ESP MENGAWAL RASA LETIH DAN LESU TU YE??


Salah satu penyebab badan letih dan lesu adalah disebabkan kurangnya protein dalam diet seharian kita. 

Diet yang tinggi karbohidrat dan gula ringkas memudahkan kita cepat mengantuk dan lesu. Karbohidrat dan gula ringkas mudah diproses menjadi tenaga. Namun begitu tenaga yang diberikan hanya dalam tempoh yang singkat. Diet yang tinggi karbohidrat dan gula ringkas juga menyebabkan kita cepat lapar. Tidak seperti protein. Protein memberikan tenaga berpanjangan dan menyebabkan kita kenyang lama. Sebab itulah ESP adalah supplement tambahan yang sangat bagus untuk membantu masalah badan cepat letih dan lesu. Hal ini disebabkan ESP mengandungi kandungan protein yang lengkap. ESP juga bebas kolesterol dan lemak tidak seperti sumber protein lain seperti daging dan ayam. ESP bukan sahaja memberikan tenaga berpanjangan, malahan menyebabkan kita berasa kenyang untuk tempoh yang lama. Jadi tak hairan kalau amalkan ESP  akan dapat bonus kurus! 

Bagaimana nak dapat kan ESP ni? 
Bulan ini ada promo yang jimat berbaloi.  Ini lah masa nya nak start konsisten. ESP. 

ODER dan pertanyaan boleh terus hubungi saya pengedar Shaklee yang sah. 

Fiza SID 1052213
Pengedar Kulim
WhatsApp 019 5021698
Facebook FIRDZALUV FAREEDA
Page PAKAR CANTIK DAN



0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy