Monday, February 8, 2010

HEPY BESDAY FOR MY HUBBY....

7 hb Februari merupakan besday hubby aku. Di kesempatan ini aku nak ucapkan HEPY BESDAY YANG KE-33 FOR MY HUBBY....tapi aku tak dapat nak surprisekan pe2..huhu...hadiah pun postpone aku janji nanti pasti aku belikan. Nak buat macam mana abang...over budget..nanti la ye..hehee...
Walau apa pun semoga abang diberi kesihatan yang berpanjangan dan dimurahkan rezeki kita sekeluarga...sekarang kita dah senang sikit berbanding dulu kan?? Tapi kalau boleh nak lagi kayaa..mudah mudahan AMIN.....
Celebrate???...kami tak sempat nak celebrate pun..aku dapat cuti pun sehari je minggu ni, sabtu aku kena pegi opis..mcm biasa meeting sabtu...sehari di rumah banyak pulak kerja nak dibereskan...baju2 nak kena dobi....(mesin yang basuhkan...) sampai 2 round ...yang cuci tangan lagi.
So...besday celebrate kami postpone hari lain... (time betul2 poket tebal..hehee). Tak best jugak kan celebrate tengah2 time poket nipis ni ...poket hubby tembus bulan ni....coverline....



0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy