Tuesday, February 23, 2010

AFTER AMBIK IRFAN DARI TICP AKU....

Petang Jumaat after ambik Irfan dari TICP aku dan hubby singgah makan Laksa di Tasik Kulim. Actually aku kerja hari tu so perut aku dah lapar
sgt rasa2 mcm nak pekena laksa je...Kami bertiga saja petang tu Anis tak ada sebab
dia dah aku transfer ke rumah mak aku pagi sebelum.
Maklum la cuti sekolah...

Aku dgn hubby ambik Irfan dalam pukul 5.15 petang..

Irfan tersengihhh....dia syok aku nak bawa dia singgah kat playgarden..



Actually kat sini la tempat aku sefamili lepak bila boring...tempat yang paling dekat pun. Sebelum balik rumah aku di Taman Mutiara Sg Kob
kena la beli dan belanja apa2 yang patut sebab kat kawasan rumah
aku tu mana ada tempat makan yang best.
Rasanya aku masak sendiri lagi best...












Tengok tu Irfan sibuk pulak dia bertalipon. Dgn kakak dia la tu..Sorang kat sana sorang kat sini..actually budak berdua ni ada je agenda dorang. Balik nanti berjumpa ada saja la aktiviti dan agenda depa mengalahkan kita..





























Selesai makan kami ronda2 playgarden. Irfan tak nak pulak dia main. Maybe malas sebab perut dah kenyang nak2 pulak sehari suntuk di TICP dah puas main agaknya.




Aku dgn hubby tak bercadang nak lepak lama2 kat situ sebab teringat pulak kat Anis dia cuma tinggal berdua dgn WAN nya...TOK dgn MAKSU
dia keluar sekejap. Aku nanti singgah kat rumah mak aku and maybe tunggu
sampai dorang balik. Actually esok malam MAKSU (adik aku) akan bertolak balik ke Kelantan setelah seminggu bercuti..

************************************
SEDIKIT CORAT CORET PETANG JUMAAT UNTUK TATAPAN AKU DI HARI2 YANG MENDATANG... JUGAK UNTUK PEMBACA2 YANG TERSINGGAH DI BLOG AKU NI..THANKS A LOT....

**************************



0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy