Wednesday, February 17, 2010

SABTU YANG BORING...

Sabtu yang teramat lah boring..disebabkan cuaca yang panas kami cuma lepak2 kat rumah. Plan petang sikit baru nak keluar tu pun pegi rumah mak je..disebabkan nak entry jugak blog nak membanyakkan catatan aku entry yang ni dah okey...sebagai blogger kena la sensitif dgn hal2 sekeliling aku. Apa saja yang terlintas di kepala itu la yang akan aku catatkan..kecuali lah hal2 yang betul2 peribadi dan sulit saja takkan aku luahkan di sini..itu semua tercatat sendiri dalam diari hati ini..

Sebelum keluar rumah aku pose untuk upload dlm blog bersama catatan aku..tak da gambar tak best la kan?? boring pulakk..



Begini lah aku semenjak berjinak jinak dgn dunia blog ni...life seiring dgn blog. Tapi aku masih belajar tapi kat mana ekk aku nak belajar dgn lebih dlm lagi perihal blog2 ni..rasa banyak lagi benda yang aku tak tahu. Sapa2 yang terer please ajar aku, aku nak berguru dgn pakar blog...Mula2 start ni pun aku belajar sendiri sambil2 belajar kat Youtube...itu pun tak ada la membantu aku sgt. Aku masih budak baru belajarr...huhuhuuu...

Sebelum pegi umah mak hubby bawa Irfan dan Anis gunting rambut. Rambut depa dah panjang. Irfan dan mcm pempuan..Giliran Anis potong dulu..lepas tu baru Irfan.

Hair Saloon ni bukan yang biasa kami pegi..so memang tak puas hati dia punya guntingan. Biasa kami pegi Hair Saloon lain tapi maklumlah esok raya cina petang ni dah tentu tutup depa nak makan besor.Tak apa la janji gunting jugak..

Kami pekena laksa di Karangan. Hubby yang cari kedai laksa jugak. Warung2 lain semua tutup kalau tak dpt petang tu memang frust la aku dibuatnya...Dah 2 3 hari teringin nak makan laksa. Akhirnya....ada la jugak. Laksa kampung harga RM1.50 sebungkus. Kami order 3 pinggan...lagi 3 aku minta bungkuskan dgn ABC sekali. Puas la petang tu dpt makan laksa dgn ABC.


*********************************************
CUKUP LAH ENTRY UNTUK HARI NI...AKU DAH TAK DA IDEA...BECOZ MOODY SIKITT. TU PUN GAGAH JUGAK NAK ENTRY SEMATA2 TAK NAK KETINGGALAN CATATAN AKU PASAL PETANG TU...


*************************

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy