Wednesday, February 10, 2010

IRFAN BAKAL DOKTOR.....

Irfan bakal menjadi doktor....Dr. Irfan. Itu cita2 anak aku kalau nak tau. Semoga termakbul cita2 Irfan dengan iringan doa ku. Walaupun masih di tadika tahun ke-2....Irfan bekerja kerass...Tak percaya tgk la kat bawah ni....

Serius wajah Irfan...siap menggaru kepala yang tak gatal..sebab tengah berfikir mcm mana nak dpt jawapan kira2 matematik nya..

Tu ha fokus betul si Irfan ni...memerah otak untuk soalan matematik. Kaki tgn semuanya naik...aku cuma tgk saja aku ckp kat dia..."mama cuma nak jawapan saja..tak mau ajar lagi..." Irfan jwb "ye..baiklah.."

Soalan yang ni kira simple..dia dah boleh mengira nombor 2 angka dgn cekap...ala bersesuaian la dgn usianya...






Begini tekunnya...sejuk hati aku..cepat dia habiskan 2 muka surat buku.

Kesudahannya begini...kesian. Kalau tak diasuh dan diajar dari sekarang, bila lagi kan?? Yang penting disiplin time belajar dan buat homework tak ada TV...tak ada kartun..postpone dulu, dah siap semuanya baru ada peluang tgk cerita kartun sepuas hati sebagai hadiahhhh... (aku pun terpaksa la layan kartun sama..)






0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy