Wednesday, March 3, 2010

ALAHAI BORING....


Alahai begini la kalau dah boring...tak ada plan nak keluar mana2..ha mcm ni la rajinnya hubby aku wash kereta. Kalau tidak memanjang pegi Car Wash...
Aku saja yang tak ada benda nak buat petang tu...ishh..
Kebetulan Jumaat tu adalah hari cuti Maulidur Rasul..so sama2 kita orang cuti...


Hubby marah ni aku letak gambar ni dlm blog..haaa...biar...

lawa kereta sapa ni...emm kereta aku laa...actually aku la yang sering bersama kereta kesayangan aku ni anytime...everywhere...

tapi kekadang aku pun wash jugak kereta aku ni..tak adil la aku yang pakai kereta hubby pulak yang selalu wash kan..

Bila kereta baru lepas wash so faham2 la kena kurung sekejap kereta tu...Actually kami memang tak plan nak keluar Jumaat dan Sabtu tu...
Anak2 aku tak menyibuk kat sini sebab depa tengah ada aktiviti lain....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ni dia aktiviti anak2 aku kayuh basikal...senyap2 depa kayuh basikal ke kedai siap shopping lagi...

kakak boleh basikal baru....

Irfan cuma take over basikal peninggalan kakak dia...sian Irfan...

******
Anak2 aku kalau main basikal aku tak bimbang sgt aku dah set area yang tak jauh sgt dari rumah aku. Anak2 aku pun dah faham kenapa aku buat mcm tu...lagipun kawasan perumahan aku tak ada la membimbangkan sgt sebab my neighbours very take care...Depa selalu lepak2 kat luar rumah time2 petang so ada la jugak yang tengok2 kan... cuma aku saja yang selalu terperuk dalam rumah tak keluar2...huhuu..

****************************************




0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy