Tuesday, October 2, 2012

Bubur caca...






Salam...




Last weekend sempat lah membubur caca...terajin la pulak kan orang ni...tekak pun mengidam jugak ni maka menjadi la caca nya walau tak lah sesedap masterchef...





bubur caca memang mantop...
kalerful nya tu menambah kan kelazatan...nyumm..!




20 comments:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

mkn petang pun sodap ni.. =)

NM02 said...

bubur caca kaler kalie... hehehe

Huda said...

sedap kak, huda pun suka buat dan makan :)

@e_da said...

Sedapnya kalau ada ubi keledek lg nyum nyummm

Nens Collection said...

sedappnyer..biasa time puasa2 la sy jumpa jenis2 bubur ni..nyum..nyum..

Nieyl said...

hamboi....nampak sedap tuh..next time klu nieyl ke sane leh ar akak buat..heheh~

JaSSNaNi said...

Betul tu.. bubur caca mmg best.. sedap tu kalau makan time2 petang tu.. relaks je.. uwaaa.. nak buat malas.. tengok gambar je la.. :)

:: Mrs.Eady :: said...

suka bubur niii :)

manja209 said...

sedapnye bubur caca ni
kalerful gitew...:)

Imah Dinor said...

wo..dah lama xmasak bubur ni....nampak mmg teliur...

LYAfrina said...

sedapnyer.. biasa mkn bubur caca y buat dr tepung tu je

mamyharraz said...

ni kegemaran sy nih..pekena dgn kopi vavavava mmg terangkat!

ieda said...

alaaaaaaaa sedapnyeee
akak x pernah buat dik ..
selalu tuu mak saudara sebelah yg rajin buat .. akak tunggu aje ekeke ;)

Qaseh Suhaida said...

hmmm...dap dap...
bubur ca ca + milo panas terbaikkk

|| NaFiRaa || said...

sedapnye~

yang warna warni tuh buat sendirik ke beli yg dah siap??

Qhaifa Nur said...

sekarang ni saya pun rajin masak bubur cha-cha...
masak x byk sikit...
esok2 kalau teringin masak lagi...
sedap pula makan sejuk2 lepas kuar dr frezer......

Myra Jay said...

Bubur caca warna warni tu buatkan orang tergoda, tp myra tak berapa reti makan :)

Dilla Ady said...

hmmm..sedapnye..suke makan sejuk2..

Iela Fazielah said...

sedapnyer kak...ila pun suka

mamalieyna said...

makan petang2 sedap nih.,,yummy!

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy