Wednesday, October 3, 2012

WW : Happy Day..!







Salam....




Rabu tanpa kata....
memang tak mampu berkata kata pun sebab nya *moodlemausungguh* mau karang panjang2....







Lagi beberapa hari setahun usia nya...
sungguh pantas masa berlalu..terasa baru semalam terlantar di wad spital hehee....






15 comments:

♥cikmOt♥ said...

kak, firas dah berjalan ke belum kak

lieyalatif said...

firas hensemmmmm heheeheh....ape lagi fieza jom beranak lagi sorang...tokey fareeda dah masyuukk skrang nie ...tetibe hahaahahah

Izan Ishak said...

dah nak sethn ye firas. mmg kejap je rasa baru baca pasal akak preggy n bersalinkan dia.

Nieyl said...

amboi...tomey yer firas mama wat gambar cmtu...hehehe~ amboi kan fiza..mood blogging x mai lg ker...ciput-ciput jer n3..rindu nak tgk gmbr akak banyak2...hehe~

cheqna said...

sekejap je kan masa berlalu

Nens Collection said...

kejap je kan..begitu juga dengan usia kite..x sedar x sebenarnye makin meningkat..allahuakhbar!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

kejap jer masa berlalukan..dah nk setahun dah Firas..makin comel..

|| NaFiRaa || said...

Alahaiii.. cepatnye masa berlalu.. dah nak setahun dah Firas..

fieza edit gambar pakai application ape?? comel plak~

Dilla Ady said...

cute! cepatnye mase berlalu..

fieza leh jek nk copy entri dilla tadi..tpi jgn lupe kredit eh sayam!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Cepatnya masa berlalu...rasanya br lg fieza bersalinkn firas.hikhik

NM02 said...

hi encem!

Qhaifa Nur said...

dah besar handsome boy ni...

Imah Dinor said...

mmg pun..klu kita dah berusia ni kita rasa masa tu cepat blalu..sbb sibuk dok menghitung hari nak wat tu dan ini he...

-Sara- said...

nape lemau nii..xmo lah lemau2..hehe

Alin Marlini said...

Firas nmpk kurus ..

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy