Saturday, May 24, 2014

Bekerja dari rumah | JANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE







Assalamualaikum....



Menjadi2 fenomena ibu bekerja dari rumah sejak akhir2 ini. Nak2 pulak ia nya berkait rapat dgn SHAKLEE.

KELEBIHAN BISNES SHAKLEE

Pada saya  kelebihan nya adalah saya dapat bekerja dari rumah sahaja.  Bekerja tanpa majikan tanpa peraturan yang merimas kan kerana saya lah boss saya lah kuli.
Bekerja menjana income sendiri tanpa perlu keluar rumah tanpa perlu keluar meeting atau ke mana2 kerana bisnes shaklee ada 100% boleh di buat secara online sahaja.

Pendapatan dari shaklee bergantung kepada usaha dan kesungguhan. Saya sudah berjaya menjana pendapatan 4 angka yang berkali ganda dari gaji seorang pekerja sektor swasta dahulu.

Sama sekali tidak menyesal kerana meninggal kan kerjaya selama 12 tahun kerana pendapatan kini hampir mencecah ke 5 angka tidak lama lagi Insha Allah.

Mengurus kan anak sendiri menjadi satu kelebihan kini dengan kerjaya baru ni.
Setiap masa ada bersama anak2 dan suami. Bersyukur kerana dengan bisnes shaklee menjadi kan bisnes ini seperti bisnes santai2 dan makan angin kerana bila2 masa sahaja boleh makan angin dan melancong sambil bisnes tetap berjalan.

Tak perlu nak apply cuti, mc dan EL lagi, boleh bercuti setiap hari sepanjang tahun tanpa gangguan. Sangat heaven ok...yang dah merasai shj tau bagaimana feel nya bekerja dari rumah.

Kewangan semakin selesa org kata. Masa bergaji sumpah tak pernah ada lebihan untuk menyimpan. 
Asal saving pertengahan bulan di korek semula...huhu!

Alhamdulillah
Alhamdulillah
Alhamdulillah

Jom kepada yang berminat nak follow saya jadi WAHM bersama SHAKLEE jom pm laju2 bertindak cepat2 dan tuai hasil lumayan sering usaha dan kemahuan.

Hubungi saya

Fiza | wassupp 0195021698
Fiza | sms 013 4821698

Fb :
FirdzaLuv Fareeda Fareeda
Norhapiza binti Noor

Page :
Dunia Indah Mama



2 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy