Friday, May 7, 2010

~ iNTeResTiNG bLoG aWaRD ~


Thanks untuk Ruziawati becoz kesudian bg award ni...tq ye T ingat gak kat Fieza ~
interesting ke? lebih rajen2 singgah blog Fieza ye...

Nak pas award kat kengkawan yg len kita share2 award...suke2 ~

1. mamalieyna
2. mamaaqish
3. Mek Rose
4. Mek Da
5. lyafrina
6. Pn.Zana
7. umialya
8. mamaaerish
9. Nureen
10. maszmadi


ambik award ni tau kengkawan....


7 perkara mengenai aku ~

1. now...suke berblogging n blogwalking

2. suke pd kecantikan luar dalaman

3. nak yg terbaik untuk diri sniri...xbagus pon anggap jer bagus...perasan bagus
(statement poyo..eheh)

4. juga xpilih kawan..dn setia pd kawan plng penting xmenikam kawan dr belakang...
sentiasa beralah dgn kwn2 so korang xkan sakit ati lau berkawan ngan aku..

5. sgt sensitif dan mudah nangeh walau dh tua2 ni..eheh

6. suke sgt jenjalan dan makan angin..tiap2 thn sure join trip lawatan cuti2 malaysia dgn
group opis aku

7. suke shopping baju..kasut..handbag n mcm yg terlintas di minda...


rasanya lau nk di list kan byk..
nak membebel lg la byk...eheh ~

10 comments:

maszmadi said...

wah!! dpt award yerk... congrate

eh! eh! masz dpt jgk yer,hikhik malunyer... anywhere thanx fieza

Ruziawati Bukhari said...

fieza.. tq sudi terima award tu.. blog u mmg menarik apa.. penuh cerita berbagai itu ini.. gmbr2 pun menarik...

Pn. Zana said...

Thanks again yer. penjelasan kat bwh tuh kena jwb ek ?

shahida® said...

tenkiu nati ai tepek kat blog hehehhhhhhhhhh...

ummiaisyah said...

"sensitif"~~sifat semulajadi semua wanita

LYaFRINA said...

TQ FIEZA.. NATI LYA BUAT YER

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Salam ziarah kembali..

Lily dpt award ni dari Maszmadi...

rynas said...

salam ziarah yer...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

owhh dpt award..terharunya..thanx

kita pon cepat tersentuh n sensitip. cengeng! ehehhe

LYaFRINA said...

selamat hari ibu..
semoga kt menjadi ibu y terbaik dunia & akhirat buat ank2 kita..
amin..

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy