Monday, May 3, 2010

:. window shopping jer :.

Actually ni xtvt last week...
now baru dpt entry becoz last week very busy xdpt nk
upload gambo2 ni....lg pun tgu giliran jugak entry ni
anyway aku pnya entry xwajib kuar tiap ari...selang ari.. ~

pape pun aku story sket sbnyak psl xtvt ni...
anyway kami window shopping di JUSCO perda ni..
time ni mmg tak da sale so kami tak ghairah nak shopping time gegini..
tgu sale baru best...sesak2 dgn owg ramai lg best...hehe ~




~Irfan dan Anis wajib dgn cupcorn....melepak
sementara aku tgk usha2 brg~
~Irfan tgh usha.."pe brg efan nk beli ni mama?..
penin2 nk pilih ni.." ~
~ rehat jap bila dh puas jln n dh lenguh2 kaki...
dorang ni xreti penat..aku je sll gini..xlarat dh
nk atur kaki...~
~ kan pa tu..dlm window2 shopping tu aku terbeli
gak baju selai..tu la yg jadi malas nk jenjalan masok
dari 1 kedai ke 1 kedai tu ...da jer yg bkenan..
lau bkenan xmenyambar rasa ralat lak...huhuu ~
~ last2 menyinggah kat sini...ni yg aku xbape
suke ni..mencik la...kt umah dh penoh dgn mainan ~
~time tu mood bebudak tu ok2..setelah dipujuk rayu
aku, akhirnya berjaya gak melepasi zone tu..heh~
~ actually nk cari present utk besday Izzati ank member
(aku lupa lak nak beli adiah
besday dia tu ari..leh g besday party gegitu aje..)
tp kang beli gadoh lak bebudak tu nengok aku beli..
just forget it... beli ari len ~
~ hubby pujuk budak berdua ni dgn game..
drpd beli mainan lebey bek layan game
xbhabis.. limit RM10.00 je... ~
~ syok anak2 aku tu.. ~

~ pulun betoi Irfan ni kalau diajak main... ~

~ hepy2 together ~

~ kasi dorang main2 puas2... ~

~ sakan la cik anis ni pukol gendang...lepas geramm
agak nyer... ~
~ ha ni 1 lg peel Irfan...td elok2 pujuk siap
main game bagai...tiba2 bt hal nk keter
control plak..argh tensen aku sepanjang jln dok
meraung smpai kiri kanan owg dok usha..huhu
malu la...
gambo Irfan tgh ngamok tu aku xsmpat snap
ni snap after dh cool down...bw mkn kfc siap baca doa
mkn lg..air mata pon xkering lg..hehe...
selesai mkn maka selesai la xtvt ari tu... ~
*************************

12 comments:

mamaarifakeemaisy said...

waaah jalan2..taksah kalo tak rempat 1,2 brg kan..hehe..adatlah tu...! ^_^

sian irfan ye...anak2 gitulah ye..turutkan sgt, kang sokmo nak kena turutkan pulak! adus...! :p

LYaFRINA said...

waa.. window shopping pon best.. cuci2 mata.. xtvt gak tu..

**lya naik geram tgk mainan2 tu.. kaler dia tu.. cun2 la.. pink+purle

Fieza79 said...

mamalieyna ~

itu la..sian mmg sian tp sll sgt ikut pon tokleh gak...bkn xpenah diturutkan kehendak ank kcyangan tu mamalieyna..

Fieza79 said...

Lyafrina ~

jdik la drp terperuk kt umah jd jeruk lak..
cuci mata tgk peel owg tu yg best...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah sedapnyer dua beradeq tu makan jagung...aqish suka bangat dengan jagung...

Mek Rose said...

bes kan anak2 dahbesar..sonok nak cuti2 mata..:-)

'NuReeN' said...

fieza dok seberang kerr... jusco perda nureen slalu gak p bila hsband blk( hsband keja KL).. bila mai png bg tau arr.. nureen dok area atas ckit dr seagate..

Fieza79 said...

mama_Agish ~

favorite meka tu..xsah xpekena jagung tu..

Fieza79 said...

fieza actually dok area kulim...perda la paling dkt..

queesbay pon kkdang da gak pegi tp jrg2 la..
owg penang la nureen nih..

Fieza79 said...

Rose ~

ank2 dh beso skang sng la sket rose..
xgado nk men kejor2 dh...
huhu penat semasa dulu..kini berbaloi2..hehe

Ruziawati Bukhari said...

air mata bergenang tu.. tp abis x makan kfc tu abang? hehhe.. jahat auntie wati dok usik abang.. haha..

Fieza79 said...

Ruziawati ~

mkn ttp abih walau baru lph nangeh untie wati hehe..
bdk2 ni cpt lupa..cpt dpt mood lek...

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy