Monday, May 17, 2010

~ sEbOk...sEbOK...hUHu... ~

selamat pagi sumer....
ari ni kena diam jap coz
da wakil dari ANGKASA nk bt sistem Perakaunan SPGA kt my opis...
jwb nye aku kena tercongok mengadap dorang2 tu ari ni...
maybe spnjang minggu ni...huhu ~

Letih kije di dewan Mesyuarat Agung Tahunan Koperasi Sabtu lps pon tak abis lg ni..penat..penat...

ingat leh rest ari ni...

tp pg tadi dh jenjalan gak umah kengkawan tgk info n citer2 menarik dorang...paling menarik info dari blog Lyafrina pasal sanggul tudung tu...info yg penting yg kiter taktau sblm ni...


baca ngan tak baca..penting tu..terkedu sniri bila dh baca tu..
cam kena batang idung sniri...dulu laa
tp skang tak bersanggul dh becoz kan dh wt rebonding tu ari..
so syg la nk simpul2 rambut ni just biar lurus dlm tudung
so okeh la...wt n3 ni pon kalut2 je bunyi ayat tuhh... ~




layan gambo yg takde kait mengait ngan topik ni...
kan pe windu kat mende di belakang Anis tu...
masih lam spital (workshop) xsemboh2 lg...










Bye sumer....nk wt kije...kije..

4 comments:

Aleeya said...

ermm take ur time fieza..wt keje dulu eyhhh

aih tak siap2 lagi ketenya..
saba yer..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Mesti sibuk kan..Takpe wat keja dulu..

Sian keta tu yer..lum sembuh lg.. :)

LYaFRINA said...

lya pon agak bz harini.. cz esk akan bcuti.. pegi hosp buat mcm2 ujian y mbosankan...
n hari rabu+khamis LHDN mari.. waaa... btempurla harini..

fieza..bsanggul tu, kalo rambut panjang jgn sanggul tinggi2 mcm ternd skrang.. smpai nmpk benjolan ats kpala.. just sanggul bawah.. x dela nmpk kn??

mamalieyna said...

buat kije jgn tak buat! hehe..

takpe ada masa jenjalan la..k! ^_^

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy