Tuesday, May 18, 2010

~ tantek tak..?? ~





Gud moningg...
pagi yg ceria masih menunggu tetamu yg semalam dtg pg ni...
seminggu ni ceria ditemani Cik Mai dari ANGKASA..
masih dlm perjalanan merangka Sistem Perakaunan Berkomputer (SPBA)
aku pun masih termangu2 penin...
penin skrg tp berbaloi utk masa akan dtg....
keje aku bakal menjadi bertambah senang dan cepat ...
before this asik terkial kial nak siapkan akaun dlm bentuk manual
so masa berblog dan bagai lg lebih terluang...lalala

nk story sket jer...
minggu sudah beli kasut lagi..tp kali ni sandal jer..
sandal lama dh setahun usia dia dipakai setiap kali jenjalan
rase dh boring walau masih elok lg...
so tukar yg ni..
pakai la untuk setahun akan dtg...
if tak bekenan nk beli lg la..hikk





masih lam tema bling..bling..

taksah if xnmpk bling..bling tu...sket pon kn da

VERN pilihanku....tantek tak??

siap rembat sepasang capal...

Okeh nak start wt kije...Cik Mai dah sampai...

kalut nye n3 pg ni....huhu sabo jeww..


11 comments:

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

wah tantek kasut...kiter pun baru beli kasut tapi kiter tak berapa pandai pakai kasut tinggi..

Aleeya said...

kiyutnye capal merah itam tu...ade dot dot lagik..cantek la..:))

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

huhuhu...tanteknya....bling blig gitu...

mamalieyna said...

cantik2x..suka dan berkenan jugak..! sandal pun cun! ada bunga2 lagi ye..hehe..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Cantik..sandal tu sgt cun..nk juga lah.. :)

maszmadi said...

eee tantiek kasut bling bling tur..

p/s: jemput datang umah, ader award 4 u. k

azfa said...

cantek..cantek..selipar pun comey..fieza, sya dh add link kawan2...baru belajor berblog..pelan2 kayuh!! tq..

Fieza79 said...

wahh sumer kater tantek kasut bling bling tuhh...toce..toce
sntiasa suke kan bling bling...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ehehhe..kiut2..tapi kita tak pernah ade kasut bling2..:-D

'NuReeN' said...

nice.. nureen ni x pandai nk pilih kasut la.. semua kan husband yg pilih so cantik di mata dia cantik la di mata nureen..
fieza nak beli apa2 bleh beli ja trus nureen x bleh kena mintak izin dlu..

LYaFRINA said...

cun..cun..cun..
pinjam boleh.. selipar tu..
gambo bunga raya lg...

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy