Wednesday, December 7, 2011

Jemput lah datang ke majlis perkahwinan adinda ku...!







Salam....




 Dengan berbesar hati nya ingin menjemput semua blogger yang singgah kat sini untuk hadir memeriah kan majlis perkahwinan adinda ku :



 
Tarikh : 17 Disember 2011 / Sabtu

Masa : 12.00 tengahari -  6.00 petang...


Bertempat : 152 Jalan Sepilai, Taman Sepilai, 09000 Kulim, Kedah.

No. hp : 019-5021698


Kedatangan korang sangat lah di alu2 kan...kalo dah korang berada dkt area ni bleh arr singgah ...boleh gak jumpa2...best gak kan..







23 comments:

Myra Jay said...

Ala sayangnyer kak tak dapat jumpa..

Myra p Kelantan p meminang untuk Adik Ipar..

ajumohit said...

Tq for inviting us kak fieza, Tahniah buat adik kak fieza, cantik Kad kawin depa

Rash said...

Salam K.Fieza~

jauh la K.fieza nk g sana ;p huhuhu

@e_da said...

sweetnya kad dia... mesti majlis pun cantik ni.. tq jemput kak tp jauh la

Pen Biru said...

trima kasih atas jemputan..samapikan salam selamat pgntin baru kat pegntin tu ya

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Tahniah buat adik fieza..
Kalau dekat nk juga pegi..^^

Munnafendy said...

mak ai...kedah kak?? jauhhhh huuhuh

nway slmt pengantin baru kt adinda tu ye =)

::NureeN:: said...

InsyaALLAH, klau nureen x kemana2 nureen ajak asben pegi k.. anymay slamat pengantin baru buat mempelai

munna said...

jauhnya tak dapat nak ke sana... apa2 pun semoga majlis berjalan dgn lancar

mamalieyna said...

thanks menjmtp kwn2..cantik kad kawen...huu~ time tu tgh berdebar tunggu nak bersalin..hee~

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Fieza.Tahniah tuk adik fieza & pasangannya,semoga bahgia hingga ke akhir hayat.
Dpt dpt dtg la kot..jauhhhhhh nunnn kat kedah :D

maszmadi said...

alorrr jauh la plak..

anywhere, selamat pengantin baru buat fazilah & sufizan

Hanis Azla said...

kalau dekat teringin juga akak nak pergi.. dpt juga berjumpa dgn fieza dan keluarga.. salam pengantin baru buat adinda fieza.. seronoknya bila ada kenduru kahwin dalam keluarga sendiri kan.. meriahnya cukup terasa..

|| NaFiRaa || said...

kalo dekat dah pergi dah.. jauh sangat nih~ x de rezeki lagi kot.. mungkin len kali..

AnneRaini said...

tahniah kak fieza nak dpt adik ipaq... soryler tak dapatlah hamba nak dtg kerana jauh beno...sepupu sy pon kawen hari yg sama.

LYAfrina said...

kalo dkat..confirm lya pegi.. insyallah..ada jdh..jumpa gak kt nnti..

selamat pengantin baru buat adinda fieza

fazrulnoor said...

selamat pengantin baru buat beliau yang akan dinikahkan

~Siti Hajar~ said...

Hr jumaat ni Danial nk bersunat, klu Danial dh ok km sampai ok..

eB ezrin said...

alahai kulim, kami kim slm & doa jerk la nmpknyer. :)

Izan Ishak said...

tahniah buat adik kak fieza... !

izan doakan majlis berjalan lancar ye kak...sbb kami ni nun jauh di selatan kan...

Dilla Ady said...

tahniah tuk adik fieza..

tapi jauh ni nk gi..huhu

~izan~ said...

jauhnya kak..apa2 pun semoga semua berjalan lancar...Amin...

Alin Marlini said...

alahai Fieza..25hb baru nak ke Baling. Kalau tak blh gak gagahkan diri singgah Kulim..

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy