Wednesday, December 28, 2011

~ upacara nikah sanding..? ~








Salam...




Setelah ku terima nikah nya...maka upacara sanding la pulak...hurmm zaman ku dulu mana la ada upaca bersanding atas pelamin sebaik je di ijab kabul kan...kalo teringin sangat tunggu la hari kenduri baru dapat merasa...untung penganten zaman sekarang...!

Pelamin nikah je bagai nak rak...aku dulu lepas nikah, bergambar je la dalam bilik yang tak seberapa nak 'indah' tu...hehee mana la terpikir nak buat gini..mampus nak carik nahas dengan orang tua buat gini...hahaa..!

Awass...berdozen pic untuk 1 entry..belasah upload semua pic...kuikuii!




~ pasangan merpati 2 sejoli..~


~ alahai...~


~ sweet... ~


~ abadi kan kenangan dengan ayah, mak, tok dan tok wan belah ayah...~


~ ni acara photoshoot...photog berbayar tengah dok shoot2...apa pun aku harus jugak nak menyebok sama ..hehee ~


~ asal ada peluang..harus menonjol kan diri di situ...al maklum aje lahh...ekekekk...~


~ firas sentiasa sporting habis..~


~ syiok nyaa...~


~ tumpang syok jugak..~





~ mak su dengan Anis...~


~ kemain la anak dara nan sorang ni...melaram..berposing ngalah kan si mama...~


~ kami 2 beradik...yang lagi sorang masih di Langkawi...tertinggal ketapi..huhuuk..! ~


~ harus la kan tuan tanah pinjam jap pelamin...buat hilang gedik..hehee.~


~ fresh flower sebagai bunga tangan penganten pempuan..~


~ susah la sekarang nak bergambar dengan si irfan...ni pun kena tarik dan paksa..huhuu!

~ harus la tuan blog berphotogedik jugak...buat hilang kempunan...orang baru lepas berpantang al maklum jela...~

~ overss di situu...~
~ bleh ke gini..? ~

~ melentok ngengada si anak dara nihh..~
~ terlebeyy sudaa..~
~ sudah la sudahh...hehee ~




selesai la sudah upacara nikah sanding + photoshoot...lagi piccas di hari persandingan pasni...




21 comments:

ajumohit said...

hehhe cantik pelaminnya, pengantin tentulah berseri2..suke tgk anis berinai tu..comey..mamanya pon teringin bersanding ye hehehe

::NureeN:: said...

skali tgk muka adik ipar fieza ni mcm man raja lawak la.. :)

etiey.com said...

cantik! baju pink kakak tu pun cantik!!!

~Siti Hajar~ said...

Cantik pelamin, meriah dgn bunga2an..

Baju pengantin sangatttttt cantik...hehe

~aSHa~ said...

meriahnye pelamin

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

errr...ni majlis kawen akak ke adik akak? lariikkkkkkk

cheqna said...

cheqna pun sedang sibuk skang ni..
merangka2 untuk hari bahagia cheqna =)

Pen Biru said...

samala kite..hari kenduri baru sanding. hari akad nikah, lepas je akad, tangkap gambo lebih kurang, aku balik umah aku, kau balik umah kau..huhuhu

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

selamat penganti baru..
comel la pelamin die, kenan plak.. ;-p

kak fieza, jeles body kak fieza cpt aje menten ke asal pas pegnen..
.. apakah rahsianye..? hehehhe

diana said...

pelamin ungu cantuk la..

ieda said...

alah2 sweetnya pengantin baru dan pengantin lama tuu ekeke

cantik pelaminn
yelahh dik dulu dan skrg x sama .. ada banyak perbezaan nye , kita memang x merasa lahh huhuh

zaidah said...

selamat pengantin baru untuk anis....anak dara sorang tu siap berinai lagi.....

Ena said...

cantiknyer..

kak, jamang skrg ni bertunang pun dah macam dah kawin kak.. inikan pulak memg ari nikahnya.. tu la.. jeles je kan.. hik hik.. apapun tahniah buat pengantin..

pic ke-2 tu persis akak sangat2.. hehe

eB ezrin said...

grand betol nmpknyer.

Dilla Ady said...

cantik la baju fieza..btul kate leily, ape rahsia fieza slim jek pas beranak ye..huhu

LiLy @ MumMyQiStInA said...

bertuah pengantin zaman sekrang..pelamin nikah pun dah grand..apatah lagi pelamin sandingkan.. ;)

Zue AnnaLeeya said...

salam fieza....
lama x sggah sini...
makyong asyik lemau manjang... huhuhu....

tahniah buat adik fieza dan hubby yer...
smoga berkekalan hgga akhir hayat...

syariza09 said...

ooo...si irfan kena tarik, patut la masam jer mukanya...paksa rela yer

|| NaFiRaa || said...

apsal muka kakak pengantin lagi banyak nih?? hahahahaahha

MamaYatie said...

kalo fiza pakai baju ikut tema, maunya ingat fiza yg kawen..hahaa...tp tu la, zaman2 kita tak gemilang gini kan..tumpang jer la sekaki...hihi

Obat Penggugur Kandungan said...

Obat Aborsi
Obat Telat Bulan
Jual Obat Aborsi
Klinik Aborsi

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy