Wednesday, September 10, 2014

Misi buat sampai jadi....





Assalamualaikum
Salam sejahtera




Korang sedar tak kadang kadang kan kita tak perasan pun kebolehan atau  bakat yang kita ada...bila dah terhantuk  baru nak tengadah...lebih kurang gitu lah walau pun kurang sesoai hihii...


Dulu saya anggap saya ni jenis tak kreatif keras dan kaku!

Tapi kan baru2 ni bila di 'paksa' buat kan hidangan penganten alahai boleh pulak...hahaa...akhir nya ter siap la jugak tembikai jadian ni hahaa!


                             Tantek takk??



Jadi sama je kekdah nya dengan bidang yang tengah saya pulun habis habisan ni iaitu berniaga cari duit sendiri...bukan semata sebab duit yang jadi keutamaan tapi lebih kepada minat dan kepuasan diri serta dapat membantu orang lain.

Dulu pikir boleh berangan je nak biz bagai ni sebab mana ada keluarga saya yang berjaya dalam bisnes semua nya makan gaji je kot sampai tua...hihii

Tapi alhamdulillah saya berjaya terokai bidang ni cewahh....

Sampai lah kepada bisnes kedua saya iaitu biz SHAKLEE! 

Bermula dengan produk banyak kan susu saya mengenali shaklee. Hanya mengguna kan tanpa memikirkan untuk buat income pun tapi bila saya lihat satu demi satu kejayaan datang melingkari insan insan hebat ini maka saya pun tanam kan azam untuk mencuba pulak berbisnes shaklee.
Dan betul lah orang cakap buat sesuatu buat la sampai jadi....percaya sebelum berjaya...maka JADI!

Dulu saya anggap akan setia makan gaji sampai pencen tapi perancangan Allah adalah sebaik baik perancangan. Saya menongkah arus untuk berjaya dalam biz saya dalam biz shaklee...Alhamdulillah!
              
                   'SAYA BERJAYA'!



Saya teringin nak bantu orang untuk sihat untuk berjaya dalam biz shaklee.
Berminat nak jadi kan shaklee sebagai sumber pendapatan sampingan dan tak mustahil jadi pendapatan utama dan boleh goyang kaki di rumah jadi working at home mom seperti saya...saya boleh bantu korang yang betul berminat nak berubah nak bertukar dari zon selesa makan gaji yang tak pernah cukup...

Jom hubungi saya segera

Penyertaan ke dalam support group yang sangat membantu di alu2 kan...jejomms!!


HUBUNGI SAYA!

Fiza Wassupp 0195021698
Facebook FIRDZALUV FAREEDA
Page PAKAR CANTIK DAN KURUS




0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy