Thursday, September 25, 2014

Nutriferon | rahsia sihat ibu dan anak




Assalamualaikum
Salam sejahtera






Apakah Nutriferon? 

Nutriferon adalah penggalak imunisasi (immune booster) ciptaan pakar imun, Dr Kojima dari Jepun. Sangat digalakkan diambil oleh mereka yang punya masalah ANTIBODI yang LEMAH, SENANG SAKIT dan sakit yang lambat nak sembuh.


Pengalaman pertama kali saya mengambil Nutriferon ni adalah semasa saya mendapat free gift dari convention shaklee tempoh hari. Dapat lah try apa yang best Nutriferon ni kan. Ternyata bila dah sekali cuba dan rasa memang jatuh cinta lah!

Perisa sedap manis manis labu masyaallah saya letak atas lidah terus telan dengan air memang mantop rasa nya. 




Baru baru ni semasa badan saya rasa dedar nak demam saya terus teringat nak ambik 2 sachet Nutriferon yang masih barbaki tempoh hari. Saya pun ambik 1 sachet letak atas lidah malam tu dan 1 sachet lagi keesokan pagi nya. Alhamdulillah petang tu secara tak sedar dah rasa kembali segar hampir terlupa sudah badan saya ada rasa nak demam malam  sebelum nya tu. 

Jadi sekarang ni memang saya dah siap stanby Nutriferon untuk suami dan anak anak kalau kalau ada nampak masing masing macam nak kena penyakit je terus boleh ambik secepat yang mungkin supaya sakit tak melarat dan berpanjangan.

Sekarang dah jumpa vitamin yang selamat untuk 1 keluarga. Kami pun jarang sangat dapat demam yang teruk dan ubatan klinik dah tiada dalam simpanan lagi. Ha kann...suplimen lebih selamat dari ubatan oke.



Siapakah yang perlu ambil Nutriferon?

1. Mereka yang sering sakit, selsema, demam.

2. Ibu yang menyusukan anaknya yg mana anaknya demam atau sakit yg berpanjangan.

3. Mereka yang mempunyai masalah imunisasi.

4. Mereka yang sering travel dan kerap ke luar negara.

5. Mereka yang sering stress.

6. Mereka yang terdedah dengan bahaya penyakit.

7. Mereka yang tak suka makan banyak vitamin antioksidan, ACE boleh gantikan dengan Nutriferon sepeket sehari.

8. Mereka yang ada mempunyai allergi dan eczema.


Berminat nak dapat kan Nutriferon boleh hubungi saya pengedar Shaklee yang sah. 


Fiza pengedar Shaklee Kulim 1052213
 WhatsApp 0195021698
Facebook FIRDZALUV FAREEDA 
Page PAKAR CANTIK DAN KURUS



0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy