Tuesday, April 13, 2010

**biler aku boringgg....**

biler time boring gini la aku....
Snap gambo sniri pagi2 ari dlm keta before masok ofis....pon leh jadik keja aku nie...
aku boring la wahai para blogger.....bosan amat....
tiap2 pagi aku orang terawal smpai dulu...
seawal 7.45 pagi (tp lam gambo tu set time xbtol..gelong )....biler sampai jeww dpn ofis on that day aku rasa malas dan boring semacam...
tak der bende yang interesting on that day...everyday rutin yg sama...yang sama...
kerisauan pasal kes accident tu ari pon tak setel2 lagi sampai ari ni..
dah sebulan gen2 aku masih dlm worksyop...huhuu...tu la yang menyerabutkan lagi otak aku..segala kejer jadik tak fokusss...

heh2...cam masok bakul angkat sniri jeww...janji ati senanggg...

cukop la tuu...nak masok opis nak uat kejer....urmmm...



*******************************
********************

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy