Wednesday, April 21, 2010

:: dinner di OLDTOWN.... ::

nak story cket pasal makan malam kami sefamilil di OLDTOWN malam sabtu lepaih..
kat sini aku tempekkan gambo2 yang aku snap...banyak la pulak...
layan jer laa kengkawan...jgn menyampah dah okeh?

Actually tak plan pun sebelum tu nak makan2 kat sini sebab kami masing2 dah
kenyang sebenor nyerr...
petang tu aku, hubby n anak2 dah makan pun kat umah..aku dah masak tengahari
n simpan lauk sampai petang...biasa lerr malas 2-3 kali nak kena masok dapur memasak
kena la masak byk cket habuan makan malam..

Menjelang malam aku rasa cam boring jer nak lepak kat umah becoz tu la
aku ajak hubby pegi OLDTOWN...kan pe nak surf intenet sebeno nyer maklom
kat umah xde wifi..huhu..

sampai jeww snap gambo...sebelum org makin ramai bek snap siap2 kang
tak sempat...hehee..
Irfan la yang excited sgt nak pegi situ...maybe dia pun boring kot..

sapa tu..aku la...yeayy

ni sebelum order sampai...time ni xda orang lagi becoz baru lepas maghrib..
enjoy la nk wat pape pon...

si abah gak yang pokai itu malam...maklom la tengah2 bulan..

okeh dah sampai pun order...tadi ckp kenyang ini order dah lebih
dari orang kebulur nih... urmm..
yg ni 'fried chicken platte' untuk si Irfan..
dia lau ayam goreng tak lepas...
'western platter' ni untuk hubby...dia dh kenyang so just
order yg gitu aje...

ha ni aku punya order....'garlic butter toast'
aku pun sama kenyang makan roti jeww...

n last 'nasi lemak special' untuk si Anis....actually aku kira tumpang
melantak sekali nasi lemak ni..sedap tau...

minum lak 'twister orange juice'...urmm yummy...yummy...
sampai 4 gelas tau...tapi share2 dgn budak berdua tu la..

hubby minum 'Oldtown White Coffee'...luper lak aku nak rasa
coffee tu...

okeh tengah makan..leh tengok je la kan??

sempat lagi snap aksi garpu dlm mulut....

waa..dah pon kenyangg...

dah kasik abis sume nyerr...

snap terakhir sebelum choww....hubby sebok dgn game henpon...
dok tgh melayan budak2 tu becoz nmpk cam masing2 dah ngantok...
sempat la aku melayan laptop jap sementara tuu...
Kami balik dalam pukul 11.00 cam tu...ehh lama jugak kami lepak
kat situ...
*****************************




10 comments:

eB ezrin said...

bestnyer.... napa x ajak i... hik3

qaseh said...

wahhhhh...cerianyee..n bahagianyee

anyway, tq b'kunjung ke blog sy...

'NuReeN' said...

OLDTOWN semua mknan dia sedap kan.. mmg dlu suka sgt lepak n mkn2 kat c2.. tp skrg x sempat dh nk buat.. bebila kena terjah jgk ni.. rindu nasi rendang ayam dia.. sedap hingga menjilat sudu.. hehehe

mamaarifakeemaisy said...

waweiii layan gambo makanan pepetang ni, lapo lak rase! huhu..

nmpak sedapnyee...model2nye pun kemain posing ye..cun2x..! ^_^

Fieza79 said...

nak ajak pon jauh sgt mamaaerish...lau jiran leh lerr..
tq2 komen..

Fieza79 said...

lapo kan mamalieyna..ari tu piza dh terliur tgk masakan mamalieyna...skang giliran piza lak wt mamalieyna terliur..hehe..

Fieza79 said...

mmg sedap2 n mcm2 ader..sampai xtau nak order mn satu kan?? rasa smua nak mkn..

mek da ©™ said...

akumm..tuan umah ade ke tu..wah masuk jek blog fiza ni buat mek lapar gile.....sdpnya....nak sikit leh tak..fiza kat mn tu.....slm kenal..nice to meet

mek da ©™ said...

akumm..tuan umah ade ke tu..wah masuk jek blog fiza ni buat mek lapar gile.....sdpnya....nak sikit leh tak..fiza kat mn tu.....slm kenal..nice to meet

Fieza79 said...

salam...masok jerr.. xde hal wt cam umah sniri..hehehe
piza kat kulim kedah...owg kedah ni..syok baca coretan mek tu..
anyway tq atas kunjung balas..

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy