Friday, April 23, 2010

:: TAG MAMALIEYNA : selongkar pe da dlm beg ::




pe yang ader dlm handbag...
tag aku dapat dari mamalieyna ni dijawab skang...
tokleh tangguh2..kang luper serik lak mamalieyna nk mengetag aku len kali..huhu
di bawah ni aku tepekkan gambo2 yg berkenaan dgn entry ni okeh...
meh tgk pe yg ader kat dlm handbag aku...

tadaa...




handbag ni yg paling kerap digunakan...ke ofis dah semestinya..jenjalan pon kdg aku bawak handbag ni tu pun becoz maleh nk pndah2 brg kt dlm
ke beg yg len lak...kang da sajer yg tertinggal...huhuu..
handbag ni leh taruh cam2 brg kt dlm tu aku suka bwk yg ni jerr...

ni beg kedua aku bwk lau dah boring dgn yg 1st tadi...
pape pon isi kt dlm beg tu still bnda yg sama..

yg penting kena ada wallet...tertinggal yg tu..
alamat jd pengemis la aku..huhuu..

lg brg yg da kt dlm tuhh..sket jer ni..
tapi lau pegi jenjalan ha cam2 da la...
yg da tu cuma pas kejer..beg mekap (tokleh tinggai tuu..)
lagi...kipas tgn..kang emergency case kn jemur tgh panas ke xder karen ka..
dan lagi..aku punya cleanser n case utk my contact lens...
n last kabel kamera (teman setia ni...)

brg2 mekap aku...

and then last kamera digital aku....tokleh luper bwk ni.
wajib da dlm handbag....



Okeh selesai sudah tugasan kali ni...
Tag dari mamalieyna dh pon aku jwb.
giliran aku nak mengetag korang lak...
sila jwb tau..
Nureen
Maszmadi
Mamaaerish
Pn Zana
Hadiz_Zahrah
Qaseh
Alynndanishamza
Ieza
Azfa
n sesaper aje yg sudi menjawab tag ni...
Selamat menjawab okeh...


******************************






















6 comments:

mamaarifakeemaisy said...

maceh sudi jwb sepantas mungkin! ^_^

waaa byk brg makeup eh..ptt sentiasa comel! ^_^

hehe..camera pasti ada ye, sama je blogger2 tegar ni! hehe..

Fieza79 said...

brg mekap skadar yg da jeww..mekap sket2 jerr..

btoi tu ni kiter kira lam kategori bloger tegar....leh keciwa lau kamera tu tertinggal...hehe

maszmadi said...

wah.. mcm2 ader dlm beg tur yerk.. isk kn gak ker??? hm, tggu yerk...

Fieza79 said...

nk geledah pe da lam beg u lak..

mek da ©™ said...

alamak mek da lom jwb lg..mamalieyna sori yeeeeeee..eee

Fieza79 said...

ekekek...jwn ngn xjwb..

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy