Monday, April 19, 2010

JAWAB TAG MAMALIEYNA.....'kasut faberet'

Okeh aku nak cuba jawab tag dari mamalieyna nihh...
Kat sini aku tempek kan antara kasut faberet aku...kira yang paling tip top la ni keh.
alah kasut pun besa2 n murah jerr janji aku suka dan sedap dipakai kan?..
kasut LENO ni rega aku dah lupa becoz dah lamer aku beli..hehee
kasut ni kerap aku pakai ke ofis sebab kaler dia senang nak match dgn baju2 aku....senang kan...

Kasut STEFENO ni actually present dari kengkawan sempena besday yang ke-29 lepas...selalu pakai time keluar jenjalan becoz heel rendah tak gadoh sakit kaki...

haa..ni kasut top faberet brand SATINNI..buat masa ni la... tapi jarang pakai becoz sayang sgt....boleh ke mcm tu?? paper je laa...pakai pun dlm ofis je or sekali sekala pakai time kenduri....

Okeh tu jer la citer2 pasal kasut faberet aku....janji terjawab jugak tag dari mamalieyna...tima kasih bebanyak becoz sudi mengetag....len kali tag lagi ekk??

Okeh kini giliran aku pula nak mengetag kengkawan yang belum menjawab tag nihh..

^

^

1) Ida

2) Umialya

3) Rose

4) Ieza

5) Azfa

6) Maszmadi

7) Mama C'fa

8) Nureen

9) Kartika

n kira sume la yang tersinggah blog aku ni ye...jawab tau...

****************************


9 comments:

mamaarifakeemaisy said...

haa boleh pun nk komen..suke! ^_^

thanks sudi jwb tag ni..waaa banyak kasut faberet ye, lawo2 belaka, suka kasut 1st tu..^_^

'NuReeN' said...

ehh x perasan plak kena tag..
nti nureen jwp ekk
kena blk snap pic kasut dlu la...

Fieza79 said...

tq mamalieyna...lawa ka mcm tu..boleh la ekk?

Fieza79 said...

a'aa la..ngan xprasan plak ye..jwb tau NuReeN..xpe blk nti snap lawa2 okeh?

maszmadi said...

hm, cantik kasut 2nd tur, leh bwk dinner..
isk, nak kn jwb gak ker... alahai kasut aper aku nak ltak nie... hm, tggu yerk...

Fieza79 said...

leh la nk pnjam tuk dinner..he3

ha jawab tau maszmadi ..ala letak je kasut yg biasa pakai di kaki tuu..

'NuReeN' said...

fieza nureen dh jwp tag ni..
http://nureenasir.blogspot.com/2010/04/tag-kasut-faveret.html
hehehehe....
;)

eB ezrin said...

lip lap lip lap gitu... (",)

Fieza79 said...

tq Nureen....nice..piza dh tgk..
t kiter men tag2 lg ek?

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy