Monday, April 5, 2010

Actually ni minggu lepas punye citer.....


Actually ni minggu lepas punya citer tapi sekarang ni baru ada masa
nak entry...Disebabkan mood yang tak baper nak menentu sejak kebelakangan ni membuatkan aku sepi sekejap..Biasanya 2 -3 ari sekali pasti akan
ada entry terbaru aku....emm..okeh la..
Ni aktiviti hujung minggu...biasa la kalau tak keluar
jenjalan aku dan anak2 just lepak kat rumah..tempat yang kami paling suka lepak adalah kat belakang rumah...sejuk dan berangin
kat situ bila time petang...

kami selalu lepak kat tangga ni laa...tangga yang ntah bila nak siap2...hehee..kadang2 naik menyampah aku tengok...bila la hubby nak siapkan belakang dapur umah kami ni...dah dekat 5 bulan tetap mcm tu...huhuu..

aktiviti anak2 aku di belakang rumah semestinya berbasikal...

aku temankan Irfan main dgn keter control nyer...

mcm ni la kami petang2 begini...hubby keluar main bola...

Anis ni selalu main basikal Irfan....basikal dia just simpan..bertuah betoi.

dah si kakak main basikal adik...adik mengalah la main benda lain..Disebabkan adanya keter control tu jer kalau tidak dah awal2 bergaduh dua2 beradik tu...


aktiviti petang selesai....


*********************************


0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy