Thursday, April 22, 2010

:: layan jap gedik santai ::

layann jer topik ari ni...huhuu..
Actually time ni aku baru balek kejer tapi petang tu aku melencong sket..
Siap ajak hubby temankan...terpaksala hubby tinggalkan motor nyerr
di umah MIL n nek keter sama2 aku...semata2 nak soh ikut temankan aku....
cuci rambut yang baru aku buat rebonding tu ari..hehee...
Aku masok dlm salun tu buat pe yg patut...
hubby berdua dgn Irfan layan lepak di HONEY BAKERY dulu..



cewahh...rambut after shampoo gitu...

small cake untuk Irfan....sekadar melayan pujuk...

si kakak xder time ni....dia tahu ni mrh dia kat aku becoz
lepak xbwk dia same...

suker je Irfan ni kalo di bwk jenjalan...

xorder pape pon aku...just temankan Irfan makan eskrem
(aku pon tumpang sekaki..)

last snap dlm keter...snap penghabisan..heh2
Okeh tu jer nk citer...
xabis2 asik begambo jeww kan aku ni..huhuu
pe nak wat dh mmg jadik hobi n habit dari dulu sehingga kini...
maner2 pegi tak sah la lau tak der gegambo ni..hehee
bye sumer..cayang u all...
*******************************

4 comments:

mamaarifakeemaisy said...

hehe..takpe blog kita, tempek byk2 gambo pun takpe.. ^_^..wah rambut baru ye.. :)

p/s ada tag menantimu..sila jengah blog kite eh! ^_^

Fieza79 said...

btul tu..selagi da hayat tempek je gambo byk2...

waaa dh tag lg...okeh tunggu..

mek da ©™ said...

pewitttt...cantik rambutt u

Fieza79 said...

tima acehh..hikk

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy