Saturday, April 10, 2010

**sepetang dlm keter...**

Disebabkan aku da snap pic time kami sefamily dlm keter nak keluar jenjalan petang Ahad tu ari so aku jadikan ni sebagai extra entry...

Petang tu kami just keluar ambik angin n sememangnya tak da plan nak ke mana2 pun...hubby just drive n tak plan pun arah mana nak dituju..just bawa keter n bila dah sampai pekan Kulim baru la hubby bawak ke LONGWAN nak cari kasut murah katanya...apa2 la aku ikut jeww..

mama ni lam keta pon leh posing lagii...janji da gak 1-2 gambo xtvt kiter....
Irfan ni memang turun pe'el mama kan?? biler mama nak snap jeww da la dierr menjengol kat sebelah...walau tak suruh ponn...
hubby kerap bawa aku jenjalan hujung minggu sekitar dekat2 jeww...bila la leh cuti2 malaysia kami ni...time ada ongkos tak da ari yang sesoai...dah free time ongkos lak kurengg...huwaa nasib laa..
dekat ke jauh ke janji ati hepy dahh...snap 1 lagikk...aaa..

anak bongsu kecayangan mama nihh..skang dah botak kena trim dulu buat masa ni becoz terkena jangkitan kutu di kepala...
ngan kena jangkitan kat mama dah laa cayangg...ni mama baru nak plan g buat rebonding lagi ni...rambut dah xda style dahh...
actually pic ni amik time aku kat umah my mom....dah sehala nak balik ke umah sendiri singgah la jap bertanya khabar ke-2 orang tua aku tuu....sihat ke tak ke??
*********************************





0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy